networkedblogs

Bersahabat..

LAGU CERITA KEBENARAN SEMPENA HARI LAHIR PM, NAJIB RAZAK

Sunday, March 1, 2015

Wakil Dari Pahang Guna Bas FAM Cetus Pertikaian Ramai.


Siang tadi telah berlangsungnya perlawanan Piala Belia 2015 yang menemukan pasukan JDT V dengan Sekolah Sukan Malaysia Pahang yang mana berkesudahan JDT V mengatasi Pahang 2 gol berbalas 1..

Para penggiat siber mempertikaikan kenapa SSMP mengunakan BAS FAM...tindakan ini telah mencalarkan imej FAM yang mana ramai beranggapan wakil dari Pahang adalah ANAK EMAS FAM...


FAM digesa untuk menjawab pertikaian ramai berkaitan penyalahgunaan aset FAM kepada wakil Pahang itu..

Namun atas gesaan diatas, saya telah melakukan sedikit semakan dan mendapat komen berikut "Sekolah Sukan Malaysia Pahang ni bawah kelolaan Kementerian Belia & Sukan bersama2 dgn FAM.. Sekolah sukan ni xsm dgn SSBJ & SSTMI sbb sekolah sukan ni hanya fokus pada bola sepak.. Xsilap dulu nama de akademi bola sepak mokhtar dahari.. So xpelik de guna bas FAM sbb mereka dibawah pengawasan FAM.. (Klu xsilap aku la, kalau salah dibetulkan)."

Ini jawapan yang aku jumpa..namun kita tunggu apakah jawapan FAM!

1 comment:

Anonymous said...

Bas FAM tak langgar apa-apa pun.Hanya membawa pasukan bolasepak Sekolah Sukan Malaysia Pahang dikata salah guna kuasa. Lain kali nak buat tuduhan sertakan sekali kod kesalahan dibawah peraturan atau seksyen berkenaan.

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA