networkedblogs

Bersahabat..

LAGU CERITA KEBENARAN SEMPENA HARI LAHIR PM, NAJIB RAZAK

Tuesday, April 28, 2015

Alahai!!! Suspek Tuduhan RASUAH RM 30 Juta Jadi Taruhan PAS #PRKRompin Pula!!!


Nilah namanya politik, orang yang sedang jalani proses tuduhan Pecah Amanah bernilai RM 30 Juta pun masih diangkat PAS sebagai hero nak pecah belahkan masyarakat FELDA..

Yang kelakarnya suspek tuduhan pecah amanah ni dijadikan kuda tungangan untuk menyelamatkan FELDA...Barangkali sudah tiada calon layak untuk menipu orang FELDA, pembangkang terpaksa ambil nyawa dengan menyuruh si Datuk Sarchu sebagai egen menyelamatkan FELDA bagi puak PAS..

Di sini saja kita dapat tahu betapa tak boleh pakainya Mazlan Aliman yang selama ini digunakan untuk meracuni pemikiran masyarakat FELDA...sampai terpaksa guna suspek tuduhan pecah amanah..

Pulak tu bila dah pakai suspek rasuah ni..tulis jawatan Bekas CEO Koperasi FELDA..kononnya ada kredibilitilah bila bercakap..sebab ada bekas jawatan dalam FELDA...padahal jawatan tu tipu jer..

Untuk pengetahuan PAS, masyarakat FELDA sekarang ini sudah blacklist orang bernama Mazlan Aliman..dengar saja nama Mazlan Aliman..semua tipu dah hasutan yang keluar dari mulutnya...iblis dan syaitan pun boleh terkejut kalau macam ni..


Berbalik soal jawatan si DAtuk Sarchu ini, akhbar lidah penjilat tegar PAS, Harakah menggunakan tajuk "Bekas CEO Koperasi FELDA" sebagai modus operandi mereka untuk menghasut orang FELDA...

PAS fikir dengar sahaja bekas CEO KPF tu maka pembohongan mereka lebih mudah dipercayai orang FELDA..sebenarnya mereka silap..masyarakat FELDA pun mempertikaikan laporan Harakah..seolah-olah editor ini buta ilmu tentang FELDA..

CEO KPF dengan CEO Anak Syarikat pun tak boleh beza...Si Sarchu ini tidak pernah menjawat jawatan sebagai CEO KPF..Sarchu hanya menjawat jawatan sebagai CEO anak syarikat KPF iaitu KPF Quality Foods Sdn Bhd..

CEO KPF dan CEO anak syarikat KPF sangat jauh beza..ibarat Hj Hadi sebagai Presiden PAS dan Md Sabu Timb Presiden PAS..mana boleh letak Md Sabu sebagai Presiden tak pasal-pasalkan..memalukan PAS dengan keb*dohan yang ada pada dia...

Sudah-sudahlah PAS menipu tu...orang FELDA bukan mudah nak diperalatkan..buat malu Islam sahaja...pakai kopiah...tapi perangai macam Iblis..melaga-lagakan orang..lebih elok tukar kopiah tu jadi lambang tengkorak!

Kalau terdesak tu janganlah sampai pilih Suspek Tuduhan Rasuah!

No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA