networkedblogs

Bersahabat..

LAGU CERITA KEBENARAN SEMPENA HARI LAHIR PM, NAJIB RAZAK

Tuesday, April 28, 2015

Gambar Aksi "TUT" Calon Permatang Pauh Bersama Pemuda Cina TERSEBAR!!!! #PRKPermatangPauh


Seperti diduga..kerancakan kempen PRK Permatang Pauh akan timbul dengan pelbagai isu-isu sensasi...saya pada mulanya tidak mahu ambil pusing sangat hal-hal peribadi calon untuk berkempen tapi bila sudah ke tahap macam ini kita perlu ambil tahu..jom layan gambar aksi panas calon PRK Permatang Pauh dengan Pemuda Cina di bawah...


Ternyata Barisan Nasional membuat pemilihan yang tepat dengan memilih Suhaimi Sabudin sebagai calon PRK Permatang Pauh untuk menentang Calon Recycle Wan Azizah yang mewakili Suaminya bagi mempertahankan kerusi P044 ini...

Tidak perlu bercerita tentang Wan Azizah...kita sedar kemampuan Kak Wan yang tidak boleh pakai pun...


Berilah peluang kepada Suhaimi Sabudin, saya yakin dengan usia dan kemesraannya membuatkan ramai pengundi selesa untuk menjadikannya sebagai Wakil Rakyat...pemilihannya tiada motif lain..hanya ingin berbakti kepada rakyat...tak macam sorang lagi calon tu...tamak...Kajang pun tak terurus..nak jadi wakil Suami pula di Permatang Pauh...come onlah!


Ketika Suhaimi giat berkempen, pagi tadi Datuk Dr Wee Ka Siong turun berkempen untuk memastikan kemenangan Suhaimi..inilah keistimewaan BN yang kita tak ada pada Pakatan...kita bersatu, kebersamaan dan kesederhanaan menghadapi Pilihan Raya...

Usaha bertungkus lumus dari MCA telah memberi semangat untuk kita merampas kerusi panas Permatang Pauh yang kita kenali hanya untuk Anwar dan keluarga sahaja....Permatang Pauh untuk rakyat bukan Suami Isteri mahupun Legasi Anwar...Komitmen MCA ini pastinya mengerunkan jentera Pakatan..Pakatan pasti terbayang-bayang kekalahan mereka di PRK Parlimen Teluk Intan...Kepercayaan masyarakat Cina terhadap DAP sudah berubah..apa tidaknya mereka hanya pandai berceramah dan berpolitik siang malam..sehari dua bolehlah orang Cina percaya...



Bila nak PRK barulah nampak muka pemimpin-pemimpin pembangkang...kalau tidak balik kawasan pun tak mahu...Dalam kesibukan Datuk Wee Ka Siong membantu..Beliau sempat ditemuramah pemberita yang menurutnya "calon BN, Suhaimi Sabudin adalah calon yang amat sesuai dan menepati citarasa pengundi yang boleh mewakili semua kaum di Permatang Pauh."

Suhaimi dan Dr Wee merupakan kenalan rapat sejak di Universiti Teknologi Malaysia lagi...Suhaimi merupakan "juniornya". Dr Wee menyuarakan sokongan penuh beliau kepada Suhaimi yang baik dari segi penampilan, mesra dalam cara beliau mendekati Rakyat dan seorang yang profesional akan menjadi Wakil Rakyat yang cukup bertenaga dan mampu melaksakanan tugas sebagai wakil Rakyat, jika dipilih. Dr Wee berkata Permatang Pauh..


Meletakkan Wan Azizah sebagai calon memang menunjukkan betapa PKR mengamalkan politik nepotisme...Wan Azizah dah jadi ADUN Kajang..ini hendak jadi Ahli Parlimen Permatang Pauh pula..bagaimana hendak membahagikan masa...kedua-dua tempat amat jauh..jika tugas wakil rakyat setakat pergi kenduri baik tak payah!

Ahli politik yang sebenar akan berkhidmat untuk rakyat...tapi politikus utamakan keluarga ini namanya nepotisme...



Permatang Pauh sokong Orang Muda Bertenaga!!!

2 comments:

padiyappa said...

Salam...

Mohon jasa tuan link kan blog :

http://suaramelayubaru.blogspot.com/

dalam bloglist tuan sebagai tanda sokongan kepada matlamat yang satu, memenangkan calon UMNO BN di Permatang Pauh dan Rompin.

Terima kasih...

Harapan Esok said...

Sudah bro Pandiyappa!

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA