networkedblogs

Bersahabat..

LAGU CERITA KEBENARAN SEMPENA HARI LAHIR PM, NAJIB RAZAK

Tuesday, April 7, 2015

Jadi Pengguna Bijak! MYDIN Tawar Harga Lebih Murah Berbanding TESCO?

Colgate RM 19.59 di Tesco..RM 12.49 di MYDIN
Pagi tadi saya ada mendapat beberapa keping gambar produk yang dijual di MYDIN dan TESCO...jika kita tidak peka pasti akan ditipu..berikut ialah beberapa keping gambar beserta perbandingan harga yang jelas amat berbeza...

Dynamo RM 9.95 di Tesco... RM 8.99 di MYDIN

Vanish di Tesco RM 28.59..RM 22.90 di MYDIN

JOY RM 14.49 di Tesco...RM 9.95 di MYDIN
Jadilah pengguna bijak!!!.kuasa Pengguna kuasa keramat...jangan nanti disebabkan kebodohan kita yang tak peka...beli barang harga mahal nak salahkan kerajaan pulak...

1 comment:

Anonymous said...

Saya mmg nak shop kat mydin. tapi terlalu jauh dari rumah saya.

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA