networkedblogs

Bersahabat..

LAGU CERITA KEBENARAN SEMPENA HARI LAHIR PM, NAJIB RAZAK

Wednesday, April 15, 2015

Najib Jumpa Tun Mahathir - Jangan Ambil Tugas Iblis Laga-Lagakan 2 Pemimpin Ini!


PM, Datuk Seri Najib petang tadi telah mengadakan satu pertemuan empat mata dengan mantan PM,Tun Dr Mahathir di Putrajaya.

Menurut sumber pejabat Tun Dr Mahathir, pertemuan yang hampir dua jam itu menunjukan tanda-tanda positif bahawa permasalahan yang timbul antara dua pemimpin itu akan selesai. 

Datuk Seri Najib secara dasarnya telah bersetuju dengan cadangan-cadangan Tun Dr Mahathir termasuk pemansuhan BR1M dan pembinaan Jambatan Bengkok. Kemungkinan besar pembinaan Lebuhraya Pan Borneo akan ditangguhkan bagi membolehkan peruntukan kewangan digunakan untuk pembinaan Jambatan Bengkok. Bagaimanapun Datuk Seri Najib berkata, ianya akan diputuskan dalam kabinet.



Semalam tersebarnya satu mesej di aplikasi Wasap yang kononnya Najib telah bertemu dengan Tun M...perkara ini kononnya disahkan dengan sekeping gambar yang diambil pada tahun 2010...rujuk atas...

Macam2 cara nak laga2kan 2 pemimpin nih...ada pulak tu berlumba-lumba nyatakan sokongan...masalahnya kita lawan siapa?adakah pembangkang...itu Tun M..setle baik2 sudahlah..tang serangan pembangkang tak ada pula kumpulkan semua bala tangkis serangan...

Bila teguran Bapa kepada Anak sibuk nak laga2kan...1MDB..tunggu sajalah laporan dari audit...ini kita sudah mengalahkan pembangkang pula...

Kalau macam inilah cara semua sayap backup kepimpinan Najib...aku rasa kalau sokongan ini diterjemah kepada menyerang pembangkang dengan macam2 isu kan bagus....

Tak habis2 lagikah drama ni...UMNO berkelahi sesama sendiri. Dalam diam DAP sedang BERDAKWAH di Timur tengah...rakyat pula sedang pening dengan pelaksanaan GST...bagilah penerangan yang tak menyakitkan hati...apanak jadilah Malaysiaku...

Ingatkan Anwar Ibrahim kena penjara makin aman Malaysia..heh!

No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA