networkedblogs

Bersahabat..

LAGU CERITA KEBENARAN SEMPENA HARI LAHIR PM, NAJIB RAZAK

Thursday, May 7, 2015

TERKINI!!! #PRKPermatangPauh Kecoh! Selepas Jentera MCA Dipukul, Kenderaan UMNO Pula Dirosakkan!!!


Sebelum ini saya ada menulis tentang tindakan liar penyokong pakatan mencederakan jentera BN dari MCA..boleh rujuk di sini..kini 2 Van milik Skuad Sayang UMNO cuba dibakar dan cermin sebuah kenderaan milik Puteri UMNO dipecahkan oleh musuh politik UMNO di Permatang Pauh awal pagi tadi...

Merujuk kepada kejadian tersebut...cubaan membakar Van Skuad Sayang Wilayah Persekutuan dilakukan kira-kira jam 4.30 pagi dirumah petugas WP di titi 2 Kg Kepala Bukit, Bukit Indera Muda..

Dalam kejadian berasingan, kereta jenis Produa Kancil milik Puteri  UMNO dipecahkan di PDM Sg. Semambu..

Setakat maklumat yang baru diterima...kes Van dibakar, Laporan Polis sedang dibuat sekarang di Balai Polis Perda...

Saya meramalkan kekecohan akan berterusan di PRK Permatang Pauh sehingga keputusan diumumkan malam ini..

Tempat pun penyangak.layanan diberi pun ala samseng!

Hari ini hari penting dalam misi tumbangkan Nepotisme Anwar Ibrahim..ayuh rakyat Permatang Pauh..Jika tidak menyokong BN tak apa..jangan pangkah Pakatan!biar undi rosak daripada melihat sarkas politik Anwar dan Isteri berterusan!!!

Beri Abang Mei Peluang!






1 comment:

Anonymous said...

Mahazalim MahaFiraun MahaLanun, MahaPerompak, MahaCelaka Mahathir Pukimak Al Kutty Dajjal Laknatullah Al Haramjaddah memang sial, malah Babi pon lebih mulia daripada Mamak Anak Lelaki Ali Kutty.

MahaLanun MahaCelaka Mahathir bertujuan memusnahkan perpaduan di antara Melayu, jahanamkan pertalian antara Melayu dan mengadu domba memusnahkan perpaduan melayu.

Sejak bila Anak Haram ini menyokong Melayu? Pukibabi nie akan sentiasa melemahkan melayu.

Katalah apa2 pon, aku tak peduli, kalau kau orang tak berani maki hamun Haramjaddah Mahathir, biar aku sorang pie maki dia..hari-hari aku tulis pon tak apa...

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA