networkedblogs

Bersahabat..

LAGU CERITA KEBENARAN SEMPENA HARI LAHIR PM, NAJIB RAZAK

Thursday, June 4, 2015

TERKINI : Kapal Terbang Terhempas Di Gua Musang Tidak Benar!

Maklumat diterima sebelum ini tentang kapal terbang terhempas di Gua Musang seperti di artikel INI tidak benar..berkemungkinan panggilan palsu..hasil laporan daripada anggota Gerakan IPD Gua Musang hanya kebakaran di Betau Balak (tempar longgokan balak) di kawasan Jeram Tekoh Gua Musang...

Perkara ini disahakan oleh Anggota Gerakan IPD Gua Musang...sebarkan...


No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA