networkedblogs

Bersahabat..

LAGU CERITA KEBENARAN SEMPENA HARI LAHIR PM, NAJIB RAZAK

Sunday, July 5, 2015

Kit Siang Dihalau Dengan Penyapu Di Johor...DAP Kata MELAYU Sudah Terima Mereka Hanya Sandiwara Politik...


Inilah bukti sentimen DAP bahawa Melayu sudah mula menerima agenda yang diperjuangkan DAP...selama ini DAP fikir orang Melayu boleh termakan dengan agenda mereka..silap hari bulanlah..masuk Johor kena halau dengan penyapu...bak kata orang Melayu kalau dihalau penyapu lidi tu petanda "s**l"..

Situa DAP ini bukan buat kerja pun di Gelang Patah...batang hidung pun boleh dikira berapa kali saja nampak di Parlimen Gelang Patah...rasanya kalau kita lepaskan dia dengan kereta bersendirian boleh sesat...maklum sahajalah jarang masuk Johor...datang ini negeri hanya mahu kuasa...

Inilah kerja situa nih...sibuk kat Pasir Gudang..Gelang Patah entah kemana....

Apa lagi DAP mahu!orang Cina mana kisah Kit Siang ada atau tidak dikawasan..asalkan misi kalahkan BN tercapai..saksikan bukti Melayu telah terima DAP...





2 comments:

Anonymous said...

Aiyak apek!laiya bantu gelang patah dulu..

Data Entry said...

buat malu org melayu je org org mcm kau ni op. dia bukan dtg nak bunuh org kau nak halau sampai dgn penyapu. org melayu bodoh mcm kau ni lah sebab kena tindas. senang sgt nak kena main

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA