networkedblogs

Bersahabat..

LAGU CERITA KEBENARAN SEMPENA HARI LAHIR PM, NAJIB RAZAK

Sunday, September 6, 2015

Pemimpin DAP Akhirnya Mengaku Himpunan Jalanan Bawa Kesesakan Jalan!!!Baru Sikit Sudah Goyang...


DAP baru sedar bahawa himpunan jalanan membawa kepada kesesakan jalan raya apabila Nga Ko Ming membuka mulut tentang himpunan yang dianjurkan Pemuda UMNO Melaka...

Agaknya Kor Ming ni buta mata..atau baru celik mata..lepas saja Perhimpunan Bersih dijalankan baru ni dia nak sedar yang himpunan jalanan membawa kesesakan...

Inilah sifat bermuka-muka pemimpin DAP...kelmarin sokong..arini kata bawa kesesakan..macam ini punya pemimpin pun masih ramai orang beragama ISLAM PKR dan Parti Md Sabu agung-agungkan...

Ini jenis ludah ke langit kena muka sendiri...nak cari silap UMNO..terpaksa aibkan diri...

Bila kena tang dia..kata demokrasi..bila kena kita kata tak patut...hampeh punya olang!!!

Yang dibuat UMNO tu himpunan menyokong...BERSIH tu himpunan menentang..tu pun tak tau beza ka!!!

1 comment:

Anonymous said...

Nga Cock Ming ini kepala taik ke hapa? Bodo punya olang. Oooo... Cina bole, Melayu tatak bole...? Term-mar-terk!

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA