networkedblogs

Bersahabat..

LAGU CERITA KEBENARAN SEMPENA HARI LAHIR PM, NAJIB RAZAK

Sunday, September 27, 2015

TERKINI !!! Jambatan Batu Pahat Dikesan Retak Selepas Dilanggar Tongkang!


Dengar cerita dari orang awam di sini Jambatan Batu Pahat dilanggar tongkang..kata mereka tongkang tu hanyut selepas air pasang malam tadi daripada Minyak Beku..yang hairannya kapal tongkang ini dikatakan dari Singapura...entah ye entah tidak...

Namun hasil gambar yang kami terima..memang ada kesan keretakan dan ada perubahan pada stuktur binaan yang teralih...

Macam biasa..orang Malaysia ni memang bizibody!yang langgar tu kapal tongkang...jambatan tak roboh pun..tapi jalan jem dengan orang sibuk ambil gambar...

Kelihatan Ahli Parlimen Parit Sulong yang cantik manis, Dato Noraini Ahmad bergegasske tempat kejadian dengan menaiki bot maritim...macam inilah bagus...YB cepat turun padang..nak harapkan pemimpin pakatan..haprak!PAKATAN RAKYAT dah tak de..dah diganti Pakatan Harapan...

Gitulah kisahnya kes jambatan Batu Pahat...





No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA