networkedblogs

Bersahabat..

LAGU CERITA KEBENARAN SEMPENA HARI LAHIR PM, NAJIB RAZAK

Saturday, October 24, 2015

Taraf Pemikiran Ketua Pembangkang Malaysia Memalukan!!


Kenyataan Wan Jejah bini Anwar Ibrahim selaku ketua pembangkang Malaysia tentang 2 perkara Lebuhraya Pan Borneo dan ulasan mengenai Bajet 2016 tersangatlah memalukan...

Seolah-olah dah tiada calon lain yang lebih layak menggalas jawatan tu...dulu bukan main lagi macai2 pakatan berjuangkan hapuskan tol..bila BN buat lebuhraya tanpa tol mereka kata GULA-GULA pulak..apalah gonjil si ketua pembangkang nih..

Bab BR1M dulu kata BR1M tak bagus...lepas bajet semalam dia komen BR1M sepatutnya lebih tinggi..secara tak langsung membuktikan yang pakatan pun iktiraf pemberian BR1M...

Bawah ni pula komen wan jijah tentang BAJET 2016...pandai kata pembentangan bajet tu xmenjelaskan isu...habis yang panjang lebar Najib cakap tu bukan isu?nak selesaikan isu macamana kak wan?bebaskan banduan Anwar dari penjara?itu kah isu yang sebenar....

Pemimpin pembangkang lain pun tunduk saja bila berkait rapat dengan Anwar...malu saja ada pemimpin macam ni...


No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA