networkedblogs

Bersahabat..

LAGU CERITA KEBENARAN SEMPENA HARI LAHIR PM, NAJIB RAZAK

Friday, November 27, 2015

Ibu Pejabat PKR AMPANG Menyeramkan....


Menyeramkan...ibu pejabat PKR Ampang dilihat dari luar sungguh mengerikan..dah macam rumah hantu...kalau luar bangunan dah macam ni...kat dalamnya entah macamana...

Rakyat nak pergi bangunan ni pun seram..bangunan pemimpin pun dah tak ceria macamanalah kawasan parlimen nak ceria..

Menteri Besar bukan main lagi terjun longkang konon nak bersihkan kawasan tapi lakonan semata-mata....huh...

No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA