networkedblogs

Bersahabat..

LAGU CERITA KEBENARAN SEMPENA HARI LAHIR PM, NAJIB RAZAK

Thursday, November 19, 2015

PAS Kini Hilang Hala Tuju Perjuangan-Isytihar Pembangkang Di Penang..Azmin Harus Risau!


Betapa baculnya parti PAS apabila hanya istihar jadi pembangkang di Negeri Pulau Pinang setelah DAP memecat hampir 300 JKKK di negeri tu.

Tidak usahlah percaya sandiwara PAS..ini semua nak raih simpati sahaja..konon nak keluar jadi pembangkang...

Dekat Pulau Pinang berani lah cakap macam tu sebab dah hilang kuasa...cuba kat ngeri lain seperti SELANGOR..trylah cakap nak jadi pembangkang..

Mahunya macam-macam jawatan dapat..pastinya Menteri Besar Azmin risau jika PAS juga isytihar pembangkang di negerinya...

Aku yakin PAS tidak berani punya nak cakap keluar pembangkang di Selangor...ini semua mainan politikus untuk raih simpati sahaja...

No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA