networkedblogs

Bersahabat..

LAGU CERITA KEBENARAN SEMPENA HARI LAHIR PM, NAJIB RAZAK

Friday, November 27, 2015

Rosmah Penaung PEMANGKIN - Pegawai Khas Pelawa NOW Semuka Beri Jawapan!


Pegawai Khas Isteri Perdana Menteri, Datuk Rizal Mansor mengajak Pengarah NOW, Akmal Nasir minum petang untuk memberi penjelasan berkenaan jawatan Rosmah sebagai penaung Yayasan Pembangunan Anak Yatim/Miskin (Pemangkin).

Datuk Rizal akan menjelaskan status jawatan penaung yang disandang Isteri Perdana Menteri Rosmah Mansor yang sebelum ini dipersoalkan oleh Akmal..

Itu pun kalau Akmal mahu..dalam kenyataan di FB Datuk Rizal menyebut :

“Saya nak jemput Akmal Nasir NOW minum petang.. Sambil tu boleh sembang.. Boleh saya terangkan definisi penaung..

“Akmal tanya soalan saya jawab.. Saya tanya soalan Akmal jawab..

“Saya juga boleh beritahu senarai Persatuan dan Organisasi yang mana DS Rosmah menjadi Penaung,” tulisnya.

Jawapan sudah ada untuk tangkis Fitnah..jika Akmal mahu mendapatkan jawapan berkenaan status penaung..inilah masanya!

No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA