networkedblogs

Bersahabat..

LAGU CERITA KEBENARAN SEMPENA HARI LAHIR PM, NAJIB RAZAK

Saturday, December 26, 2015

DS @NajibRazak Difitnah Gara-Gara Sampaikan Ucapan Sempena Krismas...


Satu text wasap sedang tersebar kononnya Perdana Menteri kita YAB DS zalim menyampaikan ucapan sempena Hari Raya Krismas...

Bawah ini text yang sedang tersebar di Wasap :

Salam.. kalau dapat mesej seperti ini:

Betapa sedihnya , sebak rasa hati ... lihatlah pemimpin kita la ni PM Msia...Najib ... ketika aku menonton televisyen sebentar tadi iklan dipapar kan dengn ucapan Najib tentang hari natal ... ketika itu aku terasa sebak ... mengapa dia tidak memberi ucapan tentang Maulidur Rasul SAW ?? sedangkan dia adalah seorang beragama islam ... dan seorang pemimpin islam

Tidak sedih ke  saudara² sesama islam ku ... dia adalah pemimpin islam ... yg sepatutnya menunjukkan peranan penting ... 

cukuplah dia menghancurkan harapan rakyat ... tapi jangan lah dia menghancurkan pendirian islam beliau .. 

#sebar sampai najib baca 
#sampai dia melutut minta maaf

Tulisan di atas seolah-olah menunjukkan DS Najib lebih utamakan perayaan Krismas daripada memberi ucapan sempena Maulidur Rasul...

Di bawah ini bukti bahawa DS Najib juga ada memberi pesanan sempena Maulidur Rasul baru-baru ini....bawah ini buktinya...


Selaku pemimpin yang mempunya rakyat berbilang agama dan bangsa, apakah salah untuk memberi ucapan kepada masyarakat agama lain?ia sebagai simbolik menghargai masyarakat agama lain. 

Inilah mentaliti masyarakat..dah seronok dapat cuti Krismas...baru ni nak balun kerajaan tak patut menyambut Krismas?fikir-fikirkanlah....

1 comment:

Ibu Yani said...

ASS..WR.WB.SAYA IBU YANI TKW MALAYSIA INGIN BERTERIMA KASIH BANYAK KEPADA MBAH WASTUH,YANG SUDAH MEMBANTU ORANG TUA SAYA KARNA SELAMA INI ORANG TUA SAYA SEDANG TERLILIT HUTANG YANG BANYAK,BERKAT BANTUAN MBAH SEKARAN ORANG TUA SAYA SUDAH BISA MELUNASI SEMUA HUTAN2NYA,DAN KEBUN YANG DULUNYA SEMPAT DIGADAIKAN SEKARAN ALHAMDULILLAH SUDAH BISA DI TEBUS KEMBALI,ITU SEMUA ATAS BANTUAN MBAH WASTUH,YANG MEMBERIKAN ANGKA RITUALNYA 4D HONGKONG KEPADA SAYA DAN TIDAK DI SANGKA SANGKA TERNYATA BERHASIL,BAGI ANDA YANG INGIN DIBANTU SAMA SEPERTI SAYA SILAHKAN HUBUNGI NO HP: ((( 0853 7778 4848 ))) MBAH WASTUH JANGAN ANDA RAGU ANGKA RITUAL MBAH WASTUH SELALU TEPAT DAN TERBUKTI INI BUKAN REKAYASA SAYA SUDAH MEMBUKTIKAN SENDIRI..
• لالله�أشهدألاإله إلاالله،وأشهدأن محمدرسوالله
















ASS..WR.WB.SAYA IBU YANI TKW MALAYSIA INGIN BERTERIMA KASIH BANYAK KEPADA MBAH WASTUH,YANG SUDAH MEMBANTU ORANG TUA SAYA KARNA SELAMA INI ORANG TUA SAYA SEDANG TERLILIT HUTANG YANG BANYAK,BERKAT BANTUAN MBAH SEKARAN ORANG TUA SAYA SUDAH BISA MELUNASI SEMUA HUTAN2NYA,DAN KEBUN YANG DULUNYA SEMPAT DIGADAIKAN SEKARAN ALHAMDULILLAH SUDAH BISA DI TEBUS KEMBALI,ITU SEMUA ATAS BANTUAN MBAH WASTUH,YANG MEMBERIKAN ANGKA RITUALNYA 4D HONGKONG KEPADA SAYA DAN TIDAK DI SANGKA SANGKA TERNYATA BERHASIL,BAGI ANDA YANG INGIN DIBANTU SAMA SEPERTI SAYA SILAHKAN HUBUNGI NO HP: ((( 0853 7778 4848 ))) MBAH WASTUH JANGAN ANDA RAGU ANGKA RITUAL MBAH WASTUH SELALU TEPAT DAN TERBUKTI INI BUKAN REKAYASA SAYA SUDAH MEMBUKTIKAN SENDIRI..
• لالله�أشهدألاإله إلاالله،وأشهدأن محمدرسوالله

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA