networkedblogs

Bersahabat..

LAGU CERITA KEBENARAN SEMPENA HARI LAHIR PM, NAJIB RAZAK

Thursday, December 17, 2015

PBT Kawasan Damansara Perdana Dikecam Netizen Tidak Banteras Kerusi Dan Meja Makan Atas Jalan...


Isu meja makan diletak atas jalan raya setahu aku isu lapuk...benda ni dah lama kita dengar..tapi masih lagi kita nampak ada restoran makanan meletakkan meja dan kerusi di jalan raya...

Aku tak paham apakah ada undang-undang membenarkan kerusi meja restoran diletak sesuka hati atau PBT tutup sebelah mata hal ni...bila kenderaan salah paking tak masuk line sikit bukan main pantas pegawai PBT tulis surat saman...

Paking tak letak kupon pun jadi masalah besar pegawai PBT sampai saman bagai..tapi tang meja makan diletak sesuka hati ayas jalan di Damansara Perdana kenapa senyap sepi?bukan di kawasan ini saja...banyak lagi kawasan yang sesuka hati mak bapak mereka letak meja dan kerusi di atas jalan..

Bila pbt buat operasi adalah separuh meja di sita..esok lusa letak lagi...macam tiada kesudahan..takkan nak tunggu ada yang mati kena langgar baru nak bertindak..masa tu dah terlambat..orang takkan salahkan PBT...tapi yang akan disalahkan DS NAJIB RAZAK..

Lihat reaksi netizen yang berang dengan tindakan kurang hajar ni



1 comment:

Anonymous said...

Penguatkuasa hanya pakai baju PBT jee !

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA