networkedblogs

Bersahabat..

LAGU CERITA KEBENARAN SEMPENA HARI LAHIR PM, NAJIB RAZAK

Friday, January 1, 2016

Rakaman Gadis Diculik Hanya Mainan..Ramai Terpedaya...


Masih ingat cerita seorang gadis yang katanya diculik beberapa hari lepas?habis satu Malaysia panik kerana tersebarnya rakaman suara perbualan gadis tersebut dengan ahli keluarga...

Heboh cerita katanya gadis tersebut sempat mencuri telefon milik penculik dan menelefon keluarganya..yang tak tahannya dia cakap van putih culik dan dibawa ke Johor Bahru..pandai betul budak ni reka cerita...

Sebenarnya budak ni tidak diculik..daripada maklumat FB Pertubuhan Anak Polis Malaysia - PAPM..mereka mengatakan berita tersebut adalah rekaan gadis itu..sebenarnya dia bukan diculik...tapi keluar bersama teman lelaki yang baru berkenalan...

Nak saja aku mencarut budak ni...patut tangkap saja budak ni dengan pasangannya..masukkan lokap seminggu...biar dia rasa!

Budak2 sekarang ni bijak gunakan emosi...sampai kita pun bersimpati...kalau ngandung senang saja..cakap diri dirogol...dah tak pasal2 laki tu plak yang merengkok..walhal sama2 sedap...elakkan perkara ini terjadi kepada keluarga kita...


2 comments:

Anonymous said...

dia cakap dia nak dijual.
rupanya dia jual sebahagian otaknya sendiri sampai jadi bodoh dan tak waras.
itu 14 thn, belum besar lagi tu ...
kesian emak bapak dia.

Anonymous said...

Pasangan Anak didik 1Malaysia Ajib Gor.Tahniah atas kedua yang mahu bebas merdeka dan liberal.Tahniah IM4U.
Terbaik di laksanakan olih Mantan Pengerusi ASEAN COMMUNITY,truly Asia.
mohon PDRM Klang dakwa mereka atas buang masa dan belanja petugas awam.
mohon semua telcosekat mereka berdua dari menguna dan daftar nombor telepon bimbit,smat fone BB samsong,Oppso,apel huawei.
arjuna waspada.
changkat lobak.

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA