networkedblogs

Bersahabat..

LAGU CERITA KEBENARAN SEMPENA HARI LAHIR PM, NAJIB RAZAK

Monday, January 25, 2016

Tahukah Anda McCafé Merupakan Kedai Kopi Moden Yang Dijamin Halal!!!


McCafé bukanlah perkara asing kepada kelompok penggemar kopi yang berkualiti tinggi..di Malaysia McCafé boleh dinikmati di restoran-restoran McDonald's terpilih seluruh negara...

Ada yang beranggapan McCafé ini mirip kedai kopi Starbucks..jika ditanya saya, jawapannya memang ia menawarkan resepi kopi yang berkualiti tinggi dan ekslusif..pelanggan akan menikmati kopi dengan menggunakan piring tembikar dan kutleri bertangkai kekuli tahan karat berbanding dulang plastik dan pembalut kertas...

Setiap menu yang terdapat dalam bistro McCafé  mempunyai kualiti tersendiri, termasuklah sandwic panino, minium kopi, espreso dan hot coklat..

Bila berkunjung di restoran McDonald's..tidak lengkap rasanya bila tidak menikmati secawan hot coklat..bagi penggemar air coklat panas saya cadangkan anda semua berkunjung ke McCafé untuk merasai sendiri keunikan coklatnya...rasa coklat yang asli dan penuh nikmat..amat syahdu bila minum pada waktu hujan atau malam..bila penat seharian bekerja kita memerlukan sedikit masa untuk berehat dan jawapan itu saya temui bila berkunjung ke McCafé dengan menikmati secawan Hot Coklat...

Mengenai status halal..sudah tentu syarikat McCafé memastikan setiap kopi yang dijual mendapat status halal yang disahkan oleh JAKIM...ini merupakan syarat sah untuk kita umat Islam menjamu selera...

McCafé ini bukan perkara asing dalam dunia penggemar kopi...konsep ini telah diperkenalkan di Australia sejak 1993 lagi...pendekatan ini telah berjaya di beberapa negada termasuklah banyak negara luar..

Di bawah ini saya share sedikit info status halal McCafé oleh JAKIM untuk meyakinkan anda..berkunjunglah ke McCafé untuk menikmati rasa kopi yang asli!jika anda tercari-cari minuman apa untuk dirasa..saya cadangkan Hot Chocholate... 


1 comment:

Anonymous said...

kau tahu apa itu "lard"...???

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA