networkedblogs

Bersahabat..

LAGU CERITA KEBENARAN SEMPENA HARI LAHIR PM, NAJIB RAZAK

Thursday, February 11, 2016

Ya'Allah!!!Selangor Dicemari Billboard Gambar Anwar..Satu Lagi Pembaziran Duit Rakyat!





Apa hendak jadi dengan kerajaan Selangor...habis satu negeri di letaknya billboard gambar pembebasan Anwar Ibrahim...ini satu lagi pembaziran yang dilakukan oleh kerajaan negeri..

Nak buat billboard ni dah satu hal kosnya...nak sewa billboard ni lagi kos lain...apakah kerajaan Selangor tidak memikirkan perkara ini....Anwar Ibrahim itu tidak ada -apa jasa pun kat Selangor melainkan pernah jadi penasihat ekonomi Selangor...

Dari membazir letak gambar Anwar adalah lebih baik kerajaan Selangor kempen kesedara bahaya denggi dan iklan syarikat persendirian..duit sewa billboard boleh diberi kepada keluarga miskin kat Selangor tu..

Ramai lagi golongan asnaf dan papa kedana kat Selangor tu wajib dibela...nak disanjung Si Anwar tu buat apa..dia dah tua..dah nak expired!dia tu masuk jail sebab kesalahan meliwat...tunggu sajalah hukuman selesai..Khir Toyo pun masuk jail orang BN xdelah meroyan sampai campak microfon...taksub sangat si mat sembab sabu tu dengan Anwar...dekat akhirat nanti tak adanya tanya apa sumbangan korang kat Anwar...jangan buang tebiatlah!

Jika aku rakyar Selangor memang aku haramkan sesen duit cukai aku untuk perjuangan si Anwar ni...





3 comments:

Johan said...

Pembaziran (air) monies!

Abbasbestari Gold said...

BN DUK NGANGA SAJA KE ?

TAK DE BUAT KEMPEN APA2 KE?

KENAPA TAK BUAT KEMPEN BESAR-BESARAN.. MENANGANI KOS SARA HIDUP KE, BAGAIMANA NK MENGURANGKAN BEBAN GST KE..
ATAUPON MEMANG BN -UMNO DAH BUNGKUS DI SELANGOR.. XDE BUAT APA2

Anonymous said...

Mana ada politik tak menipu..jangan tertipu dengan dunia

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA