networkedblogs

Bersahabat..

LAGU CERITA KEBENARAN SEMPENA HARI LAHIR PM, NAJIB RAZAK

Sunday, March 13, 2016

Deklarasi Selamatkan Malaysia Bubar Jika Wan Azizah & Kit Siang Kerjasama Dengan @NajibRazak...Padan Muka Pro Tun Kena Game Hidup-Hidup!


Apa sudah jadi dengan pasukan Deklarasi Selamatkan Malaysia?tiba-tiba pula dua orang kuat dari PKR dan DAP buat U turn mahu bekerjasama dengan Najib Razak...

Tak sampai sebulan deklarasi Selamatkan Malaysia sudah berpecah belah...dulu bukan main kata mahu selamatkan Malaysia dengan suruh Najib letak jawatan..

Tiba-tiba mahu kerjasama dengan Najib pula mahu selamatkan Malaysia...kali ni mahu Selamatkan Malaysia daripada siapa pula?dari Mahathir?

Ketahuilah bahawa pembangkang sebenarnya tidak pernah ikhlas dalam apa jua perjuangan bersama UMNO mahupun kerajaan BN...

Mereka pasti ada agenda tersirat..lihat sahaja masa deklarasi bersama Mahathir...beberapa hari lepas tu Wan Azizah keluar statement pula Mahathir yang perlukan mereka kerana sudah tua..

Apa yang kami nak kata ialah PADAN MUKA MAHATHIR, MUKHRIZ DAN MUHYIDDIN!kena game hidup-hidip!!!!kahkahkah!!!

Sikatak Ibrahim Ali jangan pula nak mengemis dengan Najib selepas ini..p mintak bantuan kat DAP...DAP pun perjuangkan Melayu juga...haha!



3 comments:

Anonymous said...

apasal lah tak faham2 lagi... ia dinamakan Citizen Declaration.... bukannya Party Declaration... jadi ia tidak langsung berkaitan dengan parti.... sekiranya wan azizah atau lks nak berpeluk cium dgn najib, takde sapa peduli... declaration ni adalah kehendak individu2 rakyat malaysia....

kenapalah blogger pro najib berakal pendek....

Anonymous said...

Mudah aje.Dap dan pkr dah nampak yg tun m tidak berkompromi dengan usaha mereka untuk membebaskan peliwat no 1 negara.Sebaliknya deklarasi rakyat yg dipelopori oleh tun memang semata2 mahu menjatuhkan najib dan menyelamatkan umno bn dan Malaysia amnya.

Wan jijah dan kit siang sudah sedar bahawa najib adalah liabiliti terbesar umno yg akan membawa kepada keruntuhan dan kejatuhan kerajaan umno keseluruhannya.Untuk apa mereka mahu menjatuhkan najib yg menjadi aset kepada mereka?Sekiranya najib jatuh umno akan kembali kuat dan mendapat sokongan melayu atas pagar terutamanya yg ikhlas mahukan Melayu berkuasa.Jadi lebih baik kekalkan najib sehingga pru14.

Anonymous said...

Aku sokong mana2 parti yang tiada kaitan dengan dapogs yang anti Melayu dan anti Islam. Dapigs berjuang hanya untuk kapir dan menggalakkan orang Islam supaya murtad. Lagi ramai orang Islam murtad dan hidup songsang ala lgbt, lagi bahagia kapir2 dapigs.

Menjatuhkan pemimpin2 Islam adalah satu cara puak2 kapir dapigs nak menguasai Tanah Melayu.

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA