networkedblogs

Bersahabat..

LAGU CERITA KEBENARAN SEMPENA HARI LAHIR PM, NAJIB RAZAK

Monday, March 7, 2016

Ustaz Ahmad Dusuki Sekolahkan Pentaksub Deklarasi #SelamatkanMalaysia!!!


Apa yang kami baca daripada posting Ustaz Ahmad Dusuki ini ada benarnya...kemaruk sangat nak selamatkan Malaysia sampai abaikan tuntutan agama Islam yang lebih utama...

Ada hati nak selamatkan Malaysia tetapi golongan2 ini ada sebahagiannya memperjuangkan hak bertentangan dengan syariah Islam...dunia akhir zaman...yang murka dan berdosa itu dijadikan simbol kepercayaan...Nauzubillahiminzalik...

Baca status pedas Ustaz Ahmad Dusuki Abd Rani di bawah...


5 comments:

Anonymous said...

Buat pengetahuan tuan blog Tun M adalah pemimpin Islam terulung dan menjadi contoh pemimpin Islam diseluruh dunia..tuan mana tahu semua ni

Anonymous said...

Anon 200 ni mimpi kot. Islam sejati x buat fitnah, x sekongkol ngan kafir harbi cauvanis mcm DAP dan pluralis PKR tu.

Anonymous said...

TunM sebagai seorang muslim cuba membetulkan apa yg SALAH.... bukan ke itu merupakan salah satu tanggungjawab seorang muslim?

Bukan mcm sebahagian ustaz2 sekarang ni.... Asyik duk bagi ceramah berjam2... (sebab kos berdasarkan tempoh waktu ceramah) tp isu yg dikupasnya hanyalah cuma 10min.... yg baki masa tu buat lawak bodoh....

Anonymous said...

Anon 1039, Tun betulkan dulu kesalahan dia buat dulu. Pulangkan wang rakyat/UMNO yg diambil dahulu. Pulangkan wang rakyat yg digunakan untuk bailout sykt kroni, betulkan perjanjian berat sebelah tol dan ipp dan kembalikan wang rakyat yg terlibat. Jumlahnya berbilion2. Jangan asyik nak cari salah orang, salah sendiri buat x tahu je.

Anonymous said...

Anon 1114 Betul kata anda saya setuju 100% kerana dari apa yang saya tahu zaman Tun lah banyak buat masalah dan menghabiskan duit rakyat.Kemudian yang dibawahnya terus menutup dan cuba baiki kesilapan Tun.Tunlah orang yang cakap takserupa bikin.Nak jaga melayu tetapi membantu bukan melayu dan keroninya sahajy. Dah ludah dijelit kembali. Kalau diberi peluang pada saya untuk bertemu Tun dah lama saya seru Tun untuk duduk diam dan tulis buku dan cerita yang mendatangkan kebaik kepada rakyat Malaysia.

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA