networkedblogs

Bersahabat..

LAGU CERITA KEBENARAN SEMPENA HARI LAHIR PM, NAJIB RAZAK

Saturday, April 2, 2016

Kebodohan Apakah Mak Bapak Biarkan Anak Berjemur Tengah Panas! #MansuhGST


Kebodohan jenis apakah semua peserta demonstran ni..dah tahu suhu sekarang panas melampau sibuk buat demonstrasi di tempat terbuka..

Lebih mengecewakan lagi bilamana mak bapak langsung tak hiraukan kesihatan anak-anak mereka..tahu pula bising bila anak-anak mereka tidak dibenarkan cuti dan perlu ke sekolah..

Bila macam ni biarkan anak-anak berjemur..bila dah mati anak tu nanti nak salahkan Najib jugak?jam nilah kata Najib punca kematian anak mereka..walhal mak bapak bodoh biarkan anak sertai demonstrasi di tengah-tengah panas buta ni...malang sungguh anak-anak ni mempunyai mak bapak yang tak reti beza mana satu bagus dan tak..

Jangan jadi bodoh!bukan negara Malaysia sahaja yang laksanakan GST..banyak lagi negara laksanakan GST..takkan nak kata negara luar sana zalim juga..sudah-sudahlah jadi binatang tu...mudah sangat diperbodohkan pembangkang...






1 comment:

Anonymous said...

Ana pergi pak cik dan makcik anak beranak yg tiup trompet sambil bawa bendera DAP yg kampung dia sendiri pun kena roboh.... apakkah pok cik tu dan tobat lahum atau dah mampos....

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA