networkedblogs

Bersahabat..

LAGU CERITA KEBENARAN SEMPENA HARI LAHIR PM, NAJIB RAZAK

Friday, April 15, 2016

Pak Arab Sahkan Derma 2.6 Billion..Soalnya Mampukah SYAITAN DIKENALI Percaya Cerita Ini?


Menteri Luar Arab saudi telah mengesahkan yang Arab ada memberi sumbangan berjumlah 2.6 billion TANPA BALASAN kepada DS Najib Razak...dengan kenyataan ini, ia telah berjaya menutup pemfitnah ahli neraka yang selama ini Najib memberi alasan derma darinArab bagi menutup duit yang disonglap dari 1MDB..

Nah!ini Pak Arab sudah mengaku..pastinya syaitan dikenali tetap akan terus memfitnah DS Najib kononnya bersalah dalam isu 1MDB...

Ini rakaman videonya :

video

Nah berita di bawah!

ISTANBUL: Menteri Luar Arab Saudi, Adel Al-Jubeir hari ini mengaku bahawa sumbangan derma kepada Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak, memang daripada negara itu.

"Kami sedar tentang derma itu dan ia memang benar-benar sumbangan tanpa mengharapkan apa-apa balasan. Dan kami juga sedar bahawa Peguam Negara Malaysia telah menjalankan siasatan teliti mengenai perkara itu dan mendapati tiada salah laku.

"Justeru, setahu kami, isu itu ditutup," katanya kepada wartawan Malaysia di sini semalam.

Sebelum itu, Adel mengadakan pertemuan dua hala dengan Najib di luar Sidang Kemuncak Pertubuhan Kerjasama Islam (OIC) ke-13 di sini.

Peguam Negara, Tan Sri Mohamed Apandi Ali, pada 26 Januari lepas, telah membersihkan Najib daripada sebarang salah laku berkaitan siasatan terhadap SRC International Sdn Bhd dan dana RM2.6 bilion yang dikatakan telah dimasukkan ke dalam akaun peribadi perdana menteri.

Mohamed Apandi berkata siasatan menunjukkan bahawa jumlah yang dimasukkan ke dalam akaun ialah RM2.08 bilion, dan ia adalah sumbangan peribadi daripada keluarga diraja Saudi pada 2013, dan RM2.03 bilion kemudian telah dipulangkan kepada penderma pada tahun yang sama. - BERNAMA

2 comments:

Anonymous said...

cerita kong kali kong.kejap kata untuk investment lps tu tukar donation.kejap kata derma putera arab lps tu tukar negara arab plak.yang pelik knp putera arab tu x bersihkan nama najib.kan senang. Menteri arab ni dh kena Sindrom Najib

Anonymous said...

THE DONATION! THE DONATIONS!

beliau buat cam ni lah
THE CASE! THE CASE!

siapa bunuh hantu tu ya?
saya telah ber tak kenal tu ya sebanyak tiga kali!

THE DONATION! THE DONATIONS!

I SWEAR I KNOW ABOUT THE US$780 DONATION
I SWEAR I KNOW ABOUT THE DONATIONS

I M AWARE OF THE DONATION
I M AWARE OF THE DONATIONS

MACAM DONATIONS BUKU BUKU KEPADA UIA
KATA TUN M

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA