networkedblogs

Bersahabat..

LAGU CERITA KEBENARAN SEMPENA HARI LAHIR PM, NAJIB RAZAK

Saturday, May 14, 2016

Macai Tun M Sasau Merosakkan Mood Final Piala FA Kempen Sokong tun M...


Masih tak ubah-ubah perangai puak macai sasauan Tun M ni..sehinggakan ke Stadium pun mahu mempolitikkan perjuangan Tun M yang mahu menjatuhkan Perdana Menteri...sudah-sudahlah nak jadi pencacai untuk situa Tun tu...

Tindakan ini hanya menghancurkan BN dan bukan membuatkan BN semakin kuat..penyokong situa Tun M selama ini hanya dimain-mainkan sahaja oleh Parti Pakatan konon mahu sokong tukar YAB PM Najib Razak dari Perdana Menteti..

Tapi tahukah anda perjuang DAP bukan hanya mahu menukar PM tetapi mahu tukar kerajaan...Tun dah tua..dia dah tak ada apa mahu dikejar lagi..semua dah ada...nanti bila DAP berkuasa jangan pula menyesal dikemudian hari...

No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA