networkedblogs

Bersahabat..

LAGU CERITA KEBENARAN SEMPENA HARI LAHIR PM, NAJIB RAZAK

Sunday, August 28, 2016

Gila!!!Baru PC Himpunan Merah Dah Tak sabar Nak Berhimpun Lawan Bersih 5.0!!!


Sidang Media Ke 3 Himpunan Merah Versi 2 Yang Diketuai Oleh Pengerusi NGO Malaysia Dato' Jamal Md Yunos.Beliau Berkata Himpunan Merah Merangkumkan Semua Kaum Yang Akan Menentang Perhimpunan BERSIH 5 Bila-Bila Masa Dari Sekarang.... 

Ini memang superb aku cakap...semua bangsa ada..yang dulu ramai orang Melayu..tu pun dah nampak ramai gila..ni belum masuk hero-hero dari masyarakat Cina dan India..sure pertembungan kali ni lebih meriah!!!tujuan Bersih hanya nak tangkap MO1 yang entah siapa dan tah betul atau tidak tuduhan itu,,,

Mantap Dato' Jamal!!!




2 comments:

Anonymous said...

Aku sokong perhimpunan MERAH!!!!

Tendang anjing2 dan baruah2 Dogs And Pigs yang kurang ajar dan biadap.

Anonymous said...

Stupid people yang menyokong PM paling korup negara.

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA