networkedblogs

Bersahabat..

LAGU CERITA KEBENARAN SEMPENA HARI LAHIR PM, NAJIB RAZAK

Wednesday, October 26, 2016

Pemimpin DAP Berpolitik Ala Rimba!!Mempolitikkan Kebakaran Hospital Sultanah Aminah..#PrayForHSA


Inilah paten keturunan pemimpin DAP bermain politik..ketika kejadian genting ini berlaku batang hidung sorang pun tak nampak..bila dah selesai..tengah jalankan siasatan baru muncul siDAP ni..bukan datang nak membantu..tapi bermain politik cuba mempertikaikan siapa yang harus dipertanggungjawabkan...

Mudah betul kerja ahli politik..bingai macam ni pun masih ramai yang nak mengundi DAP..contohilah rakyat Sarawak..membakul sampahkan terus DAP..

Mereka ni bukan pandai mana pun..hanya tahu cari salah orang lain semata-mata nak menang politik...dia tidak tahu budaya bangsa Johor..malam semalam bertalu-talu rakyat hantar bantuan ke HSA..

Kami ingin bertanya dimanakah anda malam tadi Shu Qi..jika malam tadi anda tidur dikatil yang empuk jangan mimpi menjadi pejuang membela mangsa HSA...

Pemimpin DAP ni hanya mampu ketuk keyboard saja..memalukan!!!

No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA