networkedblogs

Bersahabat..

LAGU CERITA KEBENARAN SEMPENA HARI LAHIR PM, NAJIB RAZAK

Saturday, October 29, 2016

Sidang DUN Kelantan Hangat PAsal Pelacor..ADUN PKR Hampir Jadi Mangsa!!!


Sidang DUN Kelantan hangat isu Pelacoran..perkara ini dibangkitkan oleh ADUN PKR yang mengatakan dia didatangi pelacor untuk menawarkan khidmat seks..tuduhan itu ditepis oleh pemimpin PAS mengatakan dakwaan berkenaan tidak berasas dan sedia menjadi pemandu ADUN PKR untuk menyiasat perkara ini..

Bagi kami, mana-mana tempat memang ada pelacor..tak kiralah negeri mana..negara mana sekalipun...contohnya di Selangor dan Pinang...berapa banyak kes pusat pelacoran diserbu..rumah urut maksiat berlambak di Selangor..itu di bawah PKR..

Cara dakwaan ni mcm nak memburukkan PAS..seolah2 negeri serambi Makah hanya pada nama..mungkin juga si mamat ADUN PKR ini telah tersalah masuk lorong..bahasa mudahnya..jika masuk pintu masjid..kita akan didatangi kariah masjid..masuk pasar malam..didatangi penngunjung pasar malam...takkan masuk masjid didatangi pelacur pula..tak pa fikir positif sajalah..

Jika ada benar dakwaan ADUN PKR sekalipun..pada pendapat kami, mungkin Pelacor tu sudah berkenenan dan temui mangsa yang sesuai..haha!!!

1 comment:

Anonymous said...

Pembangkang macam PKR dan DAP pun lebih kurang pelacur jugak melacurkan kesejahteraan Negara Islam kepada pelanggan2 Yahudi macam George Soros.

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA