networkedblogs

Bersahabat..

VIDEO VIRAL MERDEKA KE-60

Saturday, December 31, 2016

Azmin Letak Jawatan Presiden Tak Akan Selesaikan Isu Bola Sepak Selangor..Akhirnya Dia Mengaku Budaya Subsidi Tidak Bagus!!!


Masih segar diingatan kami melihat satu video dimana kepala Azmin dihagol-hagol ketika merai kemenangan meraih Piala Malaysia 2015..ketika itu semua nampak indah..terkini Menteri Besar Selangor Azmin meletak jawatan kerana melihat exco FAS gagal untuk berubah..

Antara sebab Azmin letak jawatan adalah kerana barisan Exco tidak bersedia dengan perubahan dan bergantung kepada budaya subsidi semata-mata...Azmin mendakwa barisan exco FAS tidak bersedia untuk berubah dan mengamalkan politik cara lama..

Barangkali apa yang Azmin lakukan ketika ini iaitu meletak jawatan adalah sebagai protes cara politik baru..baru dia tahu yang budaya subsidi ni tidak bagus..sebenarnya Najib dah sedar lama dah..pemberian Subsidi perlu kepada yang berhak..bukan sama rata....sebab itulah BR1M diberikan untuk mengalihkan subsidi kepada golongan yang layak..

Presiden pun gagal bawa perubahan dikatakan exco yang tak bagus...memang tak dapat lari dari mentaliti pembangkang..sendiri boleh mengubah disalahkan orang lain yang tidak mahu berubah...kami amat kesian dengan nasib rakyat Selangor..dahlah masalah Air dipolitikkan..Bola Sepak pun nak politik jugak!!!

Jika kau rasa bola sepak boleh dijulang dengan adanya tadbir urus yang berintegriti..kenapa kau tak buat?yang kau p letak jawatan buat apa?lihat TMJ..presiden PBNJ berjaya bawa JDT yang kita kenal hari ini..

2 comments:

Anonymous said...

Pondan hanya gemar bola Nuor Juburi....bukan bolasepak!

Anonymous said...

azmin MB paling haprak dlm sejarah negeri selangor.. itu realitinya samada suka atau tdk.. kalau bab ckp politik dia no 1.. bab mentadbir hampeh.. bg penyokong yg dpt laba blh la.. tp bg rakyat byk isu yg dia tak blh selesai.. paling senang salahkan org lain.. ingatkan bila umno tak memerintah masalah rasuah dah takda rupanya lg teruk.. lebih teruk lg selangor dah jd negeri sarang pelacuran.. sapa yg mkn duit lendir tu? jgn ckp MB tak tau plak.. rasanya selangor dah blh tuka nama jd Darul Pelacur.. itu blm sebut lg mesin judi haram dll.. kalau sikit2 blh la kata kes terpencil tp kalau dah melahak byk nya blh jd industri la plak.. persoalannya poket sapa yg dpt duit tu..

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA