networkedblogs

Bersahabat..

LAGU CERITA KEBENARAN SEMPENA HARI LAHIR PM, NAJIB RAZAK

Sunday, December 11, 2016

Biarpun Dihina Pemakan Dedak, Aktivis Sosial Berbangsa Cina Pertahankan Pendirian Naik MRT Bersama @NajibRazak


Seorang aktivitis sosial berbangsa Cina, Kuan Chee Heng meluahkan rasa kesal apabila dihina kerana menaiki MRT bersama YAB Perdana Menteri, DS Najib Razak..aktivis berkenaan bangkit dan meluahkan rasa berbangga apabila dipelawa menaiki MRT bersama Perdana Menteri..

Untuk yang tidak mengenali siapa individu bernama Kuan, beliau merupakan agen yang membantu rakyat yang memerlukan bantuan..beliau suka membantu orang-orang susah dan sentiasa sukarela memberikan bantuan..baginya melihat orang susah mendapat sesuatu yang mereka tidak mampu adalah suatu kepuasan..

Kepada penghina anda seharusnya malu kepada diri sendiri..bacalah luahan rasa saudara Kuan Chee Heng terhadap penghinanya...


SEDIH SEDIH SEDIH SEDIH ..........

SEDIH kerana nama nya Melayu dan nama nya Islam. Saya di tuduh pemakan dedak dan pengampu dan pendosa kerana saya menaiki MRT dengan PM. Hahahahaha berapa kerdil nya dan malu nya sekira nama ku Melayu dan Islam.................

Aku di jemput untuk uji naik MRT....... bersama PM. Aku tidak akan melepaskan peluang. Peluang nya berjumpa PM. Di dalam hati ku, dan jiwa ku, diri ku, ku membawa misi, misi misi mereka yang susah dan fakir miskin, misi mereka yang tiada dapat kerakyatan kerana mereka miskin pada masa itu dan emak dan ayah tidak mendaftarkan kelahiran, misi ibu tunggal yang tidak dapat rumah, yang duduk di jalan, misi mereka yang cuci buah pinggang yang tidak berkemampuan, banyak misi saya perlu menyampaikan kepada PM supaya mendapat DANA DIRECT KEPADA MEREKA DAN BANTUAN BUKAN UNTUK SAYA , TETAPI UNTUK MEREKA YANG MEMERLUKAN BANTUAN. Maka saudara saudara yang bernama Islam, yang kutuk saya macam macam, Allah YANG MENGETAHUI. Ini hari, Najib adalah PM, kalau saya tak minta bantuan nya untuk orang yang susah, siapa lagi. Kalau saya di minta orang susah jumpa Rosmah, saya pun akan pergi. Kerana itu satu amanah yang Allah mampukan saya jumpa beliau. ANDAIKATA KIT SIANG JADI PM, SAYA JUGA AKAN JUMPA DIA UNTUK TOLONG ORANG MISKIN. Kepada yang mengutuk dan mencaci saya, KAMU MENANAYAI MEREKA SEMUA YANG SUSAH kerana saya bertandang jumpa PM kerana mereka yang susah dan bukan makan dedak. SEDIH MELIHAT MENTALIT ORANG MELAYU YANG BERNAMA ISLAM tetapi amalan Islam nya jauh tersasar. 
RENUNGLAH, sedar lah. Taraf kerakyatan yang saya bawa itu sangat besar erti nya kepada mereka yang tiada kerakyatan. Oleh itu jangan lah kita mengutuk macam orang tak beragama. Be rational.

No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA