networkedblogs

Bersahabat..

BUAL BICARA #UMNO71 BERSAMA TAN SRI ANNUAR MUSA

Tuesday, December 6, 2016

DAP Buat Lawak Sarkas..Teknik Propaganda Bodoh Ketinggalan Zaman...


Ini memang lawak..boleh terberak kalau tengok gambar propaganda terbaru DAP...angin tak da ribut tak ada..tiba-tiba buat PC kata orang khianat depa sebarkan kabinet bayangan Pakatan Harampan...

Kejadah apa propaganda bodoh tahap maksima ni..kita tak tahu apa-apa pun tiba-tiba tuduh kita buat..kahkahakh

Orang kampung dusun bolehlah kau temberang..cakap jelah kau yang buat..kau yang cetak..lepas tu kau buat PC nak tuduh Najib buat...

Alahai bodohnya pemikiran depa..cara ni dah ketinggalan zaman lah oi DAP!!Nak buat Blackops jangan nampak bodohnya!!!kahkahkah!!!puih!


No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA