networkedblogs

Bersahabat..

LAGU CERITA KEBENARAN SEMPENA HARI LAHIR PM, NAJIB RAZAK

Sunday, December 18, 2016

JOHOR Tempat Orang Asing..Fitnah PKR Tak Masuk Akal!!!


Satu penghinaan buat bangsa Johor...PKR ni tak selidik fakta ke?kalau nak bandingkan JOHOR SELANGOR DAN PENANG...rumah mampu milik Johor hanya RM150K...Selangor 250K...Penang RM400k...

Dari segi harga je kita dah tau negeri mana yang menawarkan rumah mampu milik untuk rakyat yang lebih rendah..mengapa PKR tak pertikaikan harga mamph milik di negeri Penang dan Selangor..atau mereka tak berani dan sekada menjadi boneka..

Tuduhan 1.5 Juta penduduk di wilayah iskandar..penduduk JB pun tak lebih 1 juta..mana mungkin penduduk luar lebih dari bangsa Johor di JB...jika ikut perkiraan ini 1.5 juta jika dibahagikan dengan 60 projek hartanah bermakna lingkungan 25,000 org utk 1 projek..tak masuk akal..ini kiraan manusia..bukan kiraan anak ayam di reban..

Nak diikutkan satu projek hartanah paling tinggi pn 2,500 orang...sebenarnya wilayah pembangunan iskandar ni telah mewujudkan persaingan sihat buat Singapura..ini fakta..kita lihat bandar2 besar dunia..peluang hartanah amat direbut oleh orang luar...di Abu Dhabi, Australia, Singapore.,,

Jika anda hina projek Wilayah Pembangunan Iskandar..ini bermakna anda juga menghina negeri Johor dan kesultanan kami yanh menyokong penuh kemajuan Projek ini...pakatan pembangkanh usahlah terlalu tergopoh gapah dalam mencari isu negeri Johor..

Untuk maklumat anda..MB Johor mendapat sokong penuh pihak kesultanan Johor atas kredibiliti kepimpinan...sebelum bercakap kaji dulu latar belakang dan kesan Projek Wilayah Pembangunan Iskandar...

No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA