networkedblogs

Bersahabat..

MALAYSIA AMAN TANPA DAP!!!

Monday, February 27, 2017

Geng Reformis Tidak Berganjak Dengan Prinsip Perjuangan Biarpun Ada Pemimpin PKR Gesa Berdamai Dengan Tun M...


Tindakan Tun M yang menjadi tetamu tidak diundang dalam konvensyen Reformis baru-baru ini terus mendapat kecaman para aktivis Reformis..

Kami respek dengan prinsip dan pendirian Para reformis yang tetap dalam prinsip mereka untuk terus memegang prinsip reformasi..tidak hairan mengapa Tun M dibenci kerana orang inilah mencetuskan gerakan Reformasi..

Sekarang Tun M cuba memperbodohkan para reformis agar memadam memori Reformasi dan mengubah dasar perjuangan kepada kerjasama dengan Tun M untuk mengalahkan BN..

Tun M terpaksa bergerak bersendiri kerana tiada macai yang sanggup berdepan dengan para reformis..Kit Siang langsung tidak mengambil endah dengan keputusan Tun untuk hadir walaupun tidak diundang..

Para Reformis memberi peluang kepada Tun bercakap dengan syarat Tun M memohon maaf..tetapi mentah-mentah para reformis telah ditipu..sudahlah tidak meminta maaf sebagaimana yang dijanjikan..lepas tu boleh pula ajak reformis bersamanya untuk mengalahkan Najib..

Apa kau ingat aktivis reformis ni macam Din Pagoh?tidak semudah itu para reformis untuk melupakan apa dosa yang telah kau buat Tun..

Kami respek dengan pendirian aktivis Reformis....Tun sudah keluar dari prinsipnya tetapi reformis tetap sama..

Biarpun ada pujukan daripada pemimpin PKR agar reformis mengangkat bendera putih..kami yakin aktivis ini tidak terpedaya..cepat betul pemimpin PKR melupakan sejarah hitam mereka..

Mudahnya Tun M nak paksa orang ikut dia..dari muda sampai ke tua..apa yang dia nak semua orang nak kena ikut..walaupun dia terpaksa mungkir janji..

Bawah ini cerita pemimpin PKR yang telah lupa prinsip perjuangan Reformasi untuk bekerjasama dengan Tun..haha!


1 comment:

Anonymous said...

tak semudah itu nak memaafkan orang yang telah menzalimi kita sebegitu rupa dan tak dapat diterima akal sama sekali, bagi yang tak pernah ditimpa kezaliman Dr. M semasa dia berkuasa dulu memang tak rasa apa-apa, tapi cuba tanya mangsa-mangsa kezaliman Dr. M

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA