networkedblogs

Bersahabat..

VIDEO VIRAL MERDEKA KE-60

Saturday, March 25, 2017

Laporan Polis Terhadap Tan Sri Annuar Musa - Anak Muda DAP Jangan Jadi Kuda Tunggangan Kit Siang!!!


Kami kasihan dengan nasib anak muda DAP yang sanggup merendahkan martabat diri mereka demi menjaga pemimpin veteran DAP, Kit Siang...laporan polis yang dibuat terhadap Tan Sri Annuar Musa menunjukkan betapa DAP amat gelisah dengan pelawaan Tan Sri Annuar Musa yang menjemput penulis menghasilkan karya politik tentang Kit Siang...

Apa masalahnya menghasilkan penulisan yang menunjukkan Kit Siang seorang yang rasis dan anti islam???nak tentukan pemenang bukannya mudah..ia perlu bersandarkan fakta dan bukti yang kuat menunjukkan benar-benar Kit Siang anti Melayu..jika hasilnya fitnah maka terpulang kepada Kit Siang jika hendak saman..jika ada asas dan kebenaran biar rakyat yang menilai...ini baru bagi tajuk dan melompat...alahai!!!

Tindakan anak muda DAP ini mencerminkan betapa DAP bukanlah mengamal demokrasi yang sebenar..mereka sebelum ini melaungkan kebebasan bersuara tetapi nak buat pertandingan menulis pun ditentang...tang pijak gambar kepala DS Najib dan Tok Guru Hj Hadi tu taknak komen ka???


Barangkali anak-anak muda yang jadi kuda tunggangan DAP ini tidak pernah rasa bagaimana Melayu dihina sehabis mungkin oleh DAP dengan menggunakan pembesar suara dalam satu perarakan besar-besaran di Kuala Lumpur suatu masa dahulu..sebelum Anak muda ni pertikaikan usaha Tan Sri Annuar Musa eloklah mereka baca sejarah bagaimana tercetusnya peristiwa 13 Mei...


Ternyata DAP memang melompat dengan statement anti melayu dan anti islam...seolah-olah mereka mahu menafikan bersungguh-sungguh...

Nasihat kami toksahlah DAP takut sangat dengan tajuk penulisan tentang Politik Kit Siang..jika anda mengamalkan demokrasi biarkan rakyat menyatakan suara mereka...rakyat pun ada hak untuk bersuara dan menulis...tang benda lain mereka kata demokrasi..tak pemimpin depa kata penganiayaan...inilah level pemimpin DAP yang kita kenal..bila mereka membalun Isteri PM sedap saja..bila tang bini pemimpin DAP kena siap bagi warning lagi jangan usik bini..haha!!

Ternyata, DAP benar-benar takut dengan Tan Sri Annuar Musa..bagi tajuk saja dah macam cacing kepanasan itu belum lagi debat terbuka..silap haribulan Guan Eng ajak minum kopi pula...haha!!

Gambar bawah ni menunjukkan betapa kurang hajarnya sikap pemimpin DAP...


No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA