networkedblogs

Bersahabat..

LAGU CERITA KEBENARAN SEMPENA HARI LAHIR PM, NAJIB RAZAK

Sunday, April 2, 2017

SAH!!!MCA KELUAR BARISAN NASIONAL HANYA FITNAH PEMBANGKANG!!!


Semalam kami dapat satu maklumat tentang cerita parti MCA umum keluar Barisan Nasional (BN)..sekali baca tulisan berkenaan kita dah tau ini mesti mainan daripada pihak sebelah sana yang cuba mengalihkan banyak isu mereka supaya rakyat kurang tumpuan kepada pergolakan politik puak sebelah sana...

Adalah amat mustahil jika sebuah parti yang banyak berjasa kepada negara sehingga mencapai kemerdekaan negara bertindak keluar parti..itu adalah satu cerita April Fool...kalau parti keluar itu mustahil tetapi jika orang keluar parti dan buat parti baru itu betul..

Macam parti bunga raya..serpihan Barisan Nasional..dan PAN serpihan PAS..ahli DAP keluar parti tu betul..yang kecewa dengan parti lama mereka yang mengamalkan diktator dan nepotisme melampau.kami yakin ini dilakukan oleh musuh MCA sendiri yang mana melihat akan sokongan rakyat kepada parti DAP semakin berkurangan..ramai ahli mula berkira-kira untuk keluar parti dan lakukan undi protes...ini dalam jangkaan kami apabila melihat senario politik DAP ketika pemilihan parti dan kemarahan itu berlarutan sehingga sekarang sehingga ada Ahli Parlimen, ADUN dan ahli bertindak keluar parti DAP..

Ditambah pula dengar cerita baru-baru ini pejabat DAP Teresa Kok diserbu SPRM...hairannya kami, bila time orang UMNO kena, belum pun diumumkan bersalah puak ni telah jatuhkan hukuman...tapi bila kena tang DAP cepat sangat mereka melompat dan manuduh pula drama SPRM...nampak sangat teresa Kok begitu panas punggung..maklum sajalah pengundi terbesar DAP terletak diawasannya..

Apa kejadahnya SPRM nak serbu tanpa asas...mereka dah ada maklumat barulah lakukan serbuan..

Berbalik kepada kes fitnah pembangkang terbadap MCA...sudah kemi jelaskan yang itu hanyalah rekaan cerita..mustahil MCA hendak keluar BN..ia disahkan sendiri oleh Timb Presiden MCA, Datuk Wee Ka Siong dalam satu entrynya di facebook...Wee turun menyarankan MCMC melakukan siasatan berhubung insiden beekenaan...


Adalah amat mustahil jika MCA hendak keluar BN..tak ada angin..tiba-tiba pokok digoyang oleh beruk-beruk...ketika ini Presiden MCA, DS Liow Tiong Lai bersama YAB Perdana Menteri dalam lawatan kerja mereka di India..

Di bawah ini buktinya DS Liow sedang dalam lawatan kerja di India..



MCA telah menafikan bahawa berita parti itu keluar parti..jadi janganlah kita percaya dan teruskan fokus kepada siasatan skandal rasuah peminpin-pemimpin DAP..Guan eng  dan Teresa Kok..


Habislah..jika didapati beesalah kami yakin tembok besar DAP akan tumbang kerana kawasan Teressa Kok ini merupakan penyumbang terbesar undi buat DAP...jahanamlah kau wahai DAP!!!

No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA