networkedblogs

Bersahabat..

MALAYSIA AMAN TANPA DAP!!!

Tuesday, May 2, 2017

SALAHUDDIN BARU BANGUN TIDUR..KRITIK RAKYAT JOHOR KERJA SINGAPURA..SIMPAN SIKIT BODOH TU!!


Salahuddin ni sejak ura-ura dengar nama dia bakal MB Johor andai ditakdir pakatan berkuasa..macam2 usaha dia lakukan untuk...Jadi popular...

Rakyat Johor kerja Singapura bukan perkara baru..ia berlaku dari era sebelum Tun M lagi..apakah selama ini anda tidur wahai Salahuddin???

Hartanah di Johor mahal kenapa pula?dia tak bandingkn dengan hartanah di singapura, Penang dan Selangor agaknya...

Aku pernah bertanya seorang rakyat kita yang bekerja di singapura..sektor industri..pergi kerja naik motor..bila cuti keluar kereta Camry...gaji SGD 2.9k..klu tukar Malaysia berapa dah?


Kalau ikut teori bodo Salahuddin ni..orang yang kerja kat negara luar bermakna rakyat negara tu dipimpin pemimpin rasuah..abis tu bagaimana pula kes artis2 Singapura yang cari rezeki di Malaysia?adakah Singapura juga rasuah?Azmin tu datang dari mana?cuba ko pergi tanya dia...

Nak jadi MB bukan begini perangainya..belum apa-apa lagi dah kutuk negeri sendiri..jangan jadi bodolah Salahuddin oi!!!simpan sikit perangai kebudak-budakan tu!!!

1 comment:

Anonymous said...

Kalau tak bodoh banggang, bukan pembangkang la namanya.

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA