networkedblogs

Bersahabat..

MALAYSIA AMAN TANPA DAP!!!

Tuesday, August 1, 2017

Mahathir Ada Darah India..Kenapa Puak Pembangkang Nak Marah???


Zahid mengatakan Mahathir ada darah india...atuk nenek dia dari India..so apa masalahnya yang puak pembangkang nak hairan sangat?

Benda betul mengapa hendak melompat...kita juga akui ketika Mahathir dalam UMNO pun dia ada darah India..jadi bila Zahid Hamid berkata perkara yang betul mengapa pula ia dianggap salah oleh puak pembangkang???

Puak pembangkang ini cuba menutup supaya orang tak tahu sejarah asal ketutunan Mahathir..benda fakta kita kena akui..Zahid Hamidi sendiri mengaku dia orang jawa dan ramai saudara-maranya di Indonesia...

Tang Mahathir ada darah keturunan India tiba-tiba jadi salah...habis puang macai dedak pakatan menghina Zahid biarpun dia berkata benar...

Malah ramai pemimpin-pemimpin pembangkang mengelar Mahathir Pandy Kuti ketika dia berada dalam UMNO...sekarang mereka pula gelarkan Zahid macam budak2..

Mahathir pun mengakui dia ada darah India..So APA ISUNYA?


'A Doctor in the House: The Memoirs of Tun Dr Mahathir Mohamad' menulis, 
Saya mengaku ada (darah) India atau lebih tepat lagi darah Asia Selatan mengalir dalam urat saya, tetapi dari bahagian mana di benua kecil India nenek moyang saya datang, saya tidak tahu. Saya seorang Melayu dan bangga kerana itu. Saya seorang Melayu bukan setakat atas kertas. Dari segi sentimen dan semangat, saya juga seorang Melayu. 
Ada yang mendakwa bapa saya Malayali dan fasih berbahasa Tamil dan Malayalam. Ada yang menulis beliau seorang Hindu yang menganut Islam untuk berkahwin dengan ibu saya. Yang lain mengatakan mereka ada melihat dokumen yang dengan jelas mengatakan etnik saya.

1 comment:

Anonymous said...

Zahid berlagak seolah-olah Mahathir mempunyai nenek moyang dari India merupakan satu kesalahan. Yang dia kata Mahathir berbohong tu yang paling teruk, kerana ikut Perlembagaan Malaysia Mahathir dan Zahid tu sama-sama Melayu.

Pembangkang marah la kerana komen Zahid bersifat perkauman, macam orang anti-Obama di Amerika yang tak habis-habis cakap bekas Presiden tu tidak lahir di US.

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA