networkedblogs

Bersahabat..

BUAL BICARA #UMNO71 BERSAMA TAN SRI ANNUAR MUSA

Monday, July 24, 2017

PAKATAN HARAPAN LANCAR PARKIR BERTINGKAT KATA PROJEK MEREKA..INGAT TU DUIT MAK BAPAK KAU KE???!!!


Kalau anda masih ingat mereka paling lantang mengherdik pelancaran #MRT2 tempoh hari..katanya Najib lancar MRT jadikan program UMNO..ada pula kata MRT tu duit cukai..jangan claim kata projek BN...

Paku dulang paku serpih..mengata orang dia yang lebih...

Hari ni mereka melancarkan sebuah parkir bertingkat..begitu megah mereka kata projek Pakatan Harapan Selangor...dia lupa agaknya itu bukan duit mereka..itu duit cukai rakyat..bayar beg plastik dan macam2 cukai..dan bila pula kerajaan Selangor dikatakan kerajaan Pakatan Harapan..sejak bila PAS join pakatan harapan??

Inilah sikap pakatan..mencari apa sahaja modal yang boleh dijadikan peluru menghentam BN..lebih menyedihkan lagi macai makan dedak mereka terpaksa menggunakan isu basi bagi menjalankan misi memburukkan BN...yang makan benda basi ni orang sewel saja...


3 comments:

Tanah Melayu Kini said...

Ini je lepas berapa tahun dah..!

Anonymous said...

Sekarang die tabur wang gula2...lepas die menang ko tau la nasib ko..kalau sekarang ni dah susah, lepas ni lagi susah..cukai gst silap2 dinaikkan..minyak naik..bil api air naik..barang keperluan naik...barang makanan pun kena gst..hari tu da ura2..tp sbb nk pilihanraya diaorang hold dlu..lepas menang nti trus die bagi kaw2..dasar bangsat BN ni..haram jadah Najiss

Anonymous said...

Sekarang die tabur wang gula2...lepas die menang ko tau la nasib ko..kalau sekarang ni dah susah, lepas ni lagi susah..cukai gst silap2 dinaikkan..minyak naik..bil api air naik..barang keperluan naik...barang makanan pun kena gst..hari tu da ura2..tp sbb nk pilihanraya diaorang hold dlu..lepas menang nti trus die bagi kaw2..dasar bangsat BN ni..haram jadah Najiss

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA