networkedblogs

Bersahabat..

MALAYSIA AMAN TANPA DAP!!!

Tuesday, August 22, 2017

DAP & Pemimpin Pembangkang Sedang Berebut 'Meludah' Diri Sendiri..

Bila gendang PRU 14 semakin hampir dipalu..pemimpin pembangkang sudah nampak porak peranda..mereka kelam kabut sehingga terpaksa meludah muka sendiri..

Apapun boleh dilakukan demi memperolehi kuasa..musuh yang dahulunya disumpah seranah kini disanjung..segala tohmahan yang dilemparkan kepada pemimpin BN sebelum ini terpaksa mereka abaikan..mereka melakukan perkara yang menjadi siulan ketika memaki hamun BN sebelum ini..

DAP dahulu bukan main bergegar mengkutuk perjuangan Mahathir sekarang terpaksa meludah muka sendiri..sanggup berbaik-baik untuk pengaruh kuasa..

Meludah kelangit akhirnya ke muka sendiri..itulah bidalan sesuai buat mereka yang sanggup menggadaikan prinsip diri..

Mahathir pula baru-baru ini berjumpa dengan pemimpin Hindraf..khabarnya mahu minta nyawa dari orang India yang kini bersama MIC...

DAP dulu menghina UMNO MCA MIC kerana sifatnya rasis membela semua kaun..tetapi sekarang ludah muka sendiri..DAP untuk orang Cina..Bunga untuk Bumiputera dan sekarang cuba pancing hindraf untuk tarik orang India..

Mereka memang tiada prinsip..tiada maruah..kalau kita tak sanggup ludah muka sendiri..Mahathir bukti terbesarnya..

Dia fikir rakyat lupa semua seruannya selama dalam UMNO..orang seperti Mahathir ini mahu semua orang ikut katanya..jika tidak dia akan protes..

Taktik Mahathir ni dah lama..dahulu pun jika Pak Lah berkeras dan punya pengaruh kuat seperti Najib tidak mengendahkan peletakan jawatan..Sure ketika itu Mahathir tubuh parti baru..keluar UMNO dah..cuma ketika itu semua mengikut perancangannya..jadi bila selesai dia masuk semula UMNO...

Kali ini gameplan Mahathir tidak jadi..desakannya tidak diendahkan Najib..sebab itu Mahathir akui yang Najib punya kuasa menentukan sesuatu..

Kuasa yang Najib miliki tidak lah sekejam Mahathir ketika berkuasa..habis orang yang menentang di ISAkan..


Amtara orang yang marah tengok perangai Mahathir dan pembangkang ialah pemimpin MCA..Datuk Seri Ti Lian Ker..Ketua Publisiti MCA..


Ti Lian Ker mempersoalkan DAP yang mahu membawa Malaysia keluar daripada politik perkauman apabila mereka menyerang MCA dan BN yang dalam semangat dan amalannya berbilang bangsa?

"DAP sanggup merendahkan diri mereka dengan 'kowtow' kepada Mahathir yang pernah mengumunkan DAP sebagai parti komunis"

"Jelas sekarang bahawa DAP sedang menginginkan kuasa yang lebih dan sanggup bekerja dengan senua pihak untuk lebih berkuasa"

"Mereka sekarang mesra dengan musuh ketatnya Mahathir Mohamad dan mereka kini bersetuju formula perkauman iaktu Pribumi untuk bumiputera, hindraf untuk orang India dan DAP untuk orang Cina"kata Ti Lian Ker lagi..

Mereka kian terdesak untuk menggunakan apa sahaja kaedah..PKR pula sedang melobi YB2 PAS untuk bersama mereka..bukan kita tidak tahu PKR perlukan PAS untuk kekal merintah disebuah negeri.

Jika tidak alamatnya DAP lah dapat Selagor..Penang dia dah tapau habis..

Semua parti pembangkang sekarang sedang berebut meludah diri sendiri..terpaksa gadaikan maruah demi kuasa..semua kerana mahu tumbangkan Najib..hebatkan pemimpin kita..

1 comment:

Anonymous said...

Jilat kahak sendiri...jijiknya manusia yg mabuk nak berkuasa.

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA