networkedblogs

Bersahabat..

MALAYSIA AMAN TANPA DAP!!!

Wednesday, October 18, 2017

Kerana Benci Najib..Mahathir Hina Orang Bugis.."PERGI BALIKLAH KE BUGIS"..


Himpunan Kliptokrasi terus mendapat reaksi negatif daripada rakyat Malaysia..ketika himpunan berlangsung..kita disajikan dengan aksi biadap para penyokong yang melampiaskan nafsu serakah dikhalayak..pasangan duduk di atas bendera Malaysia..Lim Guan Eng menjadikan pentas Kliptoprasi sebagai peluang mengata pemimpin kerajaan sebagai GILA..GILA..dan GILA..dan akhir sekali sampah yang ditinggalkan sungguh banyak..

Disudut hati para pengikut konon mahu membersihkan negara walhal perkara asas kesedaran sivik pun mereka tidak tahu..

Mahathir pula dengan penuh hina telah menghalau YAB Perdana Menteri, DS Najib keluar negara dan balik Bugis..dalam ceramahnya Mahathir berkata "Mungkin kerana dia (Najib Razak) berasal dari lanun Bugis. Entah macamana dia  sesat sampai ke Malaysia. Pergi baliklah ke Bugis," kata Dr Mahathir pada malam Sabtu."

Bandingkan sikap Mahathir dengan DS Najib..tidak pula Najib menghalau Mahathir keluar negara..orang baru sebut Mahathir ada darah Karala India..macai makan dedak Mahathir mempertahankannya dan mendakwa menyebut salasilah Mahathir adalah suatu dosa besar..

Kita hanya sebut asal usul Mahathir sahaja..tidak pula menghalau Mahathir..tetapi macai yang sama mengatakan orang yang sebut Mahathir dari Karala Pandi Kutty suatu dosa besar..pula gelak besar bila Mahathir menghalau DS Najib kerana mempunyai salasilah Bugis..

Apa punya banganglah si Mahathir ni..dia lupa agalnya Muhyiddin Yassin juga ada darah Bugis..kalau anak jantan pandy kuti trylah halau juga..


Ramai Sultan di tanah air ini berdarah bugis..sungguh berani situa kutuk Mahathir menghalau seseorang kerana berdarah Bugis..

Kehidupan Mahathir di usia tuanya penuh dengan kebangsatan..Matlamat menghalalkan cara..apa sahaja yang diimpikan perlu dilunaskan biarpun terpaksa bekerjasama dengan musuh selama dia menjadi ahli politik UMNO...

Mahathir telah meletakkan dirinya sehina manusia kerana bersikap seperti kanak-kanak yang mengejek ibu bapa rakan mereka...

Mahathir lupa agaknya ramai rakyat Malaysia berdarah Bugis..kami yakin orang yang mempunyai keturunan Bugis pasti kecewa dengan sikap biadap Mahathir..

Nasihat kami untuk orang berdarah Bugis..pesan dekat seluruh anggota keluarga anda kita tunjukkan siapa Bugis dengan mengharamkan tangan anda memangkah calon-calon Pakatan Pembangkang!!

Saksikan rakam biadap dari situa kutuk Mahathir..


JOM LAYAN VIDEO VIRAL DI BAWAH NI PULA!!!


No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA