networkedblogs

Bersahabat..

MALAYSIA AMAN TANPA DAP!!!

Thursday, October 12, 2017

Kit Siang Jadi PM??Mahathir & Anwar Ibrahim Nak Campak Mana Oi??


Bukan main lagi dua orang macai DAP, Zaid Ibrahim dan Prof Ramasamy memuji kebesaran yang esa Kit Siang sehingga berani menyatakan pendapat bahawa Kit Siang layak menjadi Perdana Menteri...

Zaid Ibrahim dan Ramasamy ni buta agaknya..apa istimewanya Kit Siang sampai hendak diangkat setinggi itu...inilah sebenarnya yang bakal berlaku jikalau Pakatan Pembangkang menang PRU14..

DAP akan hantar macai bersuara untuk set nama Kit Siang..Puak-puak PKR pula mahukan Anwar jadi Perdana Menteri...Mahathir pula mengharapkan rakyat memberi harapan yang tak pasti kepadanya untuk bertanding...

Ketiga-tiga calon PM dari Pakatan ini sudah tentu hendak menjadi Perdana Menteri..Mahathir mungkin tak kisah sangat kerana dia pernah duduk dikerusi empuk tu selama 22 tahun..

Anwar pula NGENCES jawatan PM sudah lama..sampai sekarang dia masih duduk penjara..hendak juga dia merasa jadi PM bila sudah keluar penjara nanti..

Kit Siang pula tidak pula kedengaran mahu jadi Perdana Menteri..tapi menunjukkan seolah-olah ada desakan mahukan dia jadi PM..nanti buat-buat terpaksa walaupun sekejap untuk menjadi Perdana Menteri..perlu diingat DAP sekarang sudah ada 38 kerusi dan yang terbanyak dalam Pakatan..apa-apa sahaja boleh berlaku..

Semua hendak berebut kerusi Perdana Menteri..rakyat pula ditolak tepi...Mahathir sendiri pernah cakap yang Pakatan ini hanya berpakat-pakat..bila sudah menang nanti mereka berpecah..ambil kepentingan masing-masing..

Kami tahu Mahathir sudah lupa..tapi untuk kalahkan BN dia tak lupa..

Janganlah perjudikan nasib Malaysia dengan beri kepada Kit Siang..cukuplah kita tengok DAP..dia masih lagi pegang jawatan selama 52 tahun..separuh abad aktif dalam DAP...

Agaknya kalau jadi PM nanti..sampai mati baru nak lepas jawatan..

Apa yang lucunya ketiga-tiga pemimpin pembangkang ni masing-masing ada anak yang aktif dalam politik parti masing-masing..

Anwar ada Nurul Izzah..Kit Siang ada Guan Eng dan Mahathir pula ada boboi..

No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA