networkedblogs

Bersahabat..

MALAYSIA AMAN TANPA DAP!!!

Sunday, December 10, 2017

Video : Ayahanda Rani Kulup Marah Dengan Wakil Rakyat 'Cilaka'..


Nampaknya sikap pemimpin yang mengabaikan rakyat mendapat perhatian serius ayahanda Rani Kulup..

Ayahanda benar-benar marah dengan perangai pemimpin yang tak hiraukan masalah rakyat..tak jenguk rakyat..

Dalam video yang dirakam..ayahanda menggelarkan pemimpin ini ialah Wakil Rakyat Cilaka..

Bila nak bertanding..datang junpa rakyat..apabila dah menang jenguk rakyat pun tidak..kall mula2 angkat lepas tu tidak angkat..

Ayahanda memberi amaran kepada wakil rakyat jangan dok sibuk nak meruntuhkan kerajaan yang dipilih rakyat..

Walaupun ayahanda tidak menyatakan dengan jelas siapa wakil rakyat yang dimaksudkan itu kita sendiri boleh agak siapa..semua ini pemimpin2 pembangkang..

Kat Johor ni pemimpin DAP seperti Kit Siang..bila dah menang balik kawasan pun tidak..bila balik jer bagi ceramah menghasut rakyat..

Jom layan video Ayahanda Rani Kulup...


No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA