networkedblogs

Bersahabat..

MALAYSIA AMAN TANPA DAP!!!

Thursday, February 1, 2018

KEBODOHAN PEMBANGKANG..KAITKAN PDRM KONONNYA MALAYSIA DIJAJAH CHINA...


Tolonglah wahai Pakatan Harapan..simpan sikit sikap bodoh dan menghasut tu...cukup-cukuplah nak perbodohkan rakyat Malaysia kononnya Malaysia kini dijajah China..

Semalam kes Pengkalan Udara Sg Besi kononnya dijual kepada sebuah Syarikat China sedangkan hasil semakan kami mereka hanya ada sebahagian saham untuk membangunkan projek HSR dan tak semestinya membuktikan Malaysia telah dijajah China..

Hari ni kecoh pula kata Polis China sudah tukar PDRM..apalah bingai sangat..itu hanya utk lakonan filem Police Hong Kong..

Kebetulan dibelakang kenderaan Polis itu ada lori tertulis Cinerent..itu adalah sebuah syarikat pembekal peralatan dan perkhidmatan untuk membikinan filem..



Korang nampakkan betapa desperatenya pembangkang nak burukkan kerajaan..apa sahaja perkara yang boleh dikaitkan dengan China mereka akan buat walaupun terpaksa memfitnah!!

Tengok bawah ni..kahkahkah!!!





1 comment:

Anonymous said...

Itu tandanya pembangkang akan kalah teruk. Semua perkara nak dipolitikkan. Mak bapak puak-puak ni meninggal pun akan jadi salah Kerajaan jgk.

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA