networkedblogs

Bersahabat..

MALAYSIA AMAN TANPA DAP!!!

Sunday, February 18, 2018

MAJALAH GILA-GILA HINA MAHATHIR SEJAK TAHUN 1987 LAGI..


Setelah lama menyepi majalah lawak Gila-Gila tiba-tiba menjadi bualan ramai apabila facebook milik Gila-Gila memuat naik sejarah penglibatan mereka dalam industri seni..

Satu cover depan telah mencetuskan kemarahan macai dedak Mahathir apabila pihak admin telah menghina Mahathir dalam ucapan Hari Pekerja...rupa-rupanya Gila-Gila ni memang anti kepada Mahathir sudah lama...

Dalam gambar tersebut menyaksikan Mahathir sedang membancuh simen untuk menyiapkan batu UMNO tetapi tidak siap-siap sampaikan hari pekerja pun mereka membancuh simen..

Maknanya dari sudut gambar ini bagi kami adalah Mahathir bukanlah arkitek yang hebat kerana membina binaan yang tidak pernah siap..tetapi berbangga dengan pembangunan yang dia sendiri buat..kerana ketika itu 1987 Mahathir dan Ku Li sedang merebut kerusi Presiden UMNO..sehinggakan UMNO diharamkan..


Mungkin agaknya dendam kesumat macai dedak Mahathir yang telah lama dipendam..akhirnya mereka dapat bullet grafik front page Gila-Gila kononnya Najib pening nak tetapkan tarikh PRU...

Soal kami bila pula seorang Perdana Menteri menetapkan tarikh PRU..semua ini adalah kerja SPR...

Buat editor Gila-Gila..kalau hangpa nak naikkan sell balik..tak payahlah nak gunakan Politik..bodo...majalah nak bankrup buat benda bodo..

No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA