networkedblogs

Bersahabat..

MALAYSIA AMAN TANPA DAP!!!

Wednesday, February 21, 2018

Panas!!Aktivis BERSIH Nafi Tuduhan Pakatan BN Menang Kerana Bangla 40 Ribu Orang Dan Blackout!!


Menjelang PRU14..satu persatu penipuan pembangkang telah didedahkan bahawa banyak penipuan telah dibuat pihak Pakatan Harapan untuk membodohkan rakyat..

Siapa tidak kenal aktivis mahasiswa Khalid Ismat..dulu dialah yang berani mati menghadapi kerakusan kerajaan..itu kononnya rakus..tapi sekarang dia dah insaf dan sedar bahawa banyak kezaliman dilakukan pemimpin pembangkang untuk meraih sokongan..

Pertama berkenaan pengundi 40 ribu bangla..satu Malaysia dakwa BN menang sebab bangla..kemudian tersebar pula cerita blackout kononnya untuk menambahkan peti undi BN..itu semua dusta belaka..

Demi politik mereka tidak takut azab api neraka...asalkan dapat membuatkan rakyat marah kepada BN..maka mereka akan lakukan..

Alhamdulillah..sudah ada anak muda yang sedar dari lamunan dan pukauan cakap dusta pakatan..

Anda pula masih nak percaya cerita 40 ribu bangla dan blackout?

Sekarang pakatan desak mansuhkan GST walhal GST lah banyak membantu untuk menambahkan pendapatan negara..Singapura yang pemimpin mereka abang DAP iaitu PAP pun naikkan kadar GST sebanyak 9%..

Kerajaan Singapura patut bersyukur kerana setiap urusan mereka berjalan lancar kerana tidak ada pemimpin pembangkang yang bodoh seperti yang ada di Malaysia..sebab itu Singapura maju..di Malaysi baru pelabur datang saja dikatakan jual negara..kan bodo namanya tu..

No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA