networkedblogs

Bersahabat..

MALAYSIA AMAN TANPA DAP!!!

Sunday, February 11, 2018

PKR Beri 'Sampah' Kepada Rakyat..Ini Satu Penghinaan Yang Amat Dasyat!!!Ingat Rakyat Ni Binatang Di Zoo Ke!!!


Memang amat kurang hajar dan biadap punya pemimpin PKR apabila memberi sayur-sayuran yang sudah rosak dan layu kepada rakyat..

Apa kau ingat rakyat ni bodoh ke tak ada perasaan sampaikan beri sayur-sayuran yang sudsh rosak?

Kejadian ini berlaku di Perumahan Rakyat Seri Cempaka , Lembah Pantai Kuala Lunpur..

Menurut sumber, penduduk setempat amat kecewa apabila pemimpin PKR membuat mereka seperti binatang di zoo..memberi sayur yang sudah layu dan rosak yang sudah tentu tidak boleh dimakan langsung..kalau di pasar dipanggil Sayur reject..

Menurut penduduk, pemimpin PKR yang diketuai oleh Nurul Izzah jarang balik kawasan dan membantu masyarakat setempat..paling tidak pun beberapa bulan lalu yang memberi penduduk roti kosong..kemudian hilang semula..

Dalam majlis pemberian sayur rosak itu ia telah diberikan oleh Ketua Angkatan Pemuda Keadilan (AMK) Lembah Pantai, Fahmi Fazil..

Pemimpin teruk macam ini pun boleh menang Pilihan Raya..rendah sungguh darjat rakyat bagi mereka..

Kami harap pengundi Lembah Pantai sedarlah siapa Nurul Izzah anak perempuan Anwar..bantu rakyat setempat boleh dikira degan jari..kuatnya asyik bermain politik sahaja..

Bila nak dekat PRU bagi rakyat roti dan sayur-sayur layu setaraf sampah..kesian....

Kalau kau orang dah tau mak bapak dia penipu..anak penipi yang kau bijak pandai boleh kena tipu dengan dia kenapa??kahkahkah!

SUMBER SINI..



No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA