networkedblogs

Bersahabat..

MALAYSIA AMAN TANPA DAP!!!

Wednesday, March 14, 2018

Mahathir Layak Digelar Bapa Sesumpah Politik Negara..


Mahathir banyak benar hendak diperkatakan..sejarah 22 tahun usahlah diungkit..banyak perkara yang dulu menurutnya betul kini jadi tidak betul..

Dulu mengatakan MCA MIC menyelamatkan BN ketika era pemecatan Anwar Ibrahim..ketika itu bermula kebangkitan rakyat sehinggalah terlahirnya pejuang-pejuang Reformasi...

Dulu semangat Reformasi berkoba-koba...kini mereka semakin layu..sayup sahaja suara tengiang akan kenangan masa silam para reformis..

Kalau masa itu sokongan MCA dan MIC tidak memihak kepada BN makanya kerajaan BN akan terkubur..

Sebaik sahaja melangkah kaki bersama DAP..maka watak sesumpah Mahathir pun bermula..dia menyatakan DAP lebih baik dari MCA..lebih patriotik..

Kini Mahathir sekali lagi bertukar wajah..setelah diasak teruk bahawa dia tidak suka Anwar dan Geng Reformis sudah melupakan sejarah silam..maka Mahathir menyatakan pula memecat Anwar kesilapannya..

Sudah terlalu besar kesan terhadap keluarga Anwar kini mahu mengatakan pemecatan itu satu kesilapan?dia lupa agaknya video-video tentang kutukan dan hinaan terhadap Anwar masih boleh dicari..dulu bermati-matian mengatakan memecat Anwar bukan satu kesilapan..kini lain pula jadinya...

Macai dedak Mahathir bermati-matian mempertahankan Mahathir...seolah-olah Mahathirlah manusia paling sempurna dan membawa Malaysia berubah..kalau ditanya macai..Mahathir memang segala kapala bapa pembangunan negara..dan seakan semua dilakukannya sempurna..

Tapi...

Mahathir sendiri akui dia banyak dosa dan banyak buat silap..kini dia mengaku pula memecat Anwar satu kesilapan..lucu sangat watak baru Mahathir ni..

Ibaratnya segala apa maklumat yang sampai ditelinganya itu semua tak betul..yanh betul Mahathir sorang saja..

Lepas ini apa pula yang hendak diUturn kan?tak mahu ke mengaku yang misteri kehilangan wang forex itu kesilapan Mahathir?melakukan terlalu banyak Bailout itu satu kesilapan juga??

Mahathir Bapa Sesumpah Politik Malaysia...






No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA