networkedblogs

Bersahabat..

MALAYSIA AMAN TANPA DAP!!!

Wednesday, March 14, 2018

MENJELANG PRU 14..BERAS GAMBAR ANWAR IBRAHIM MULA DIAGIH..


Sudah puas Rafizi dan macai dedak pakatan hina BN kerana beri BR1M yang mana dikatakan rasuah..

Sekarang tersebar pula gambar Rafizi memberi beras Anwar Ibrahim dan angpaw bergambar Anwar Ibrahim

Bila BN beri kau kata rasuah..sekarang kau beri nak kira apa pula?sedekah?sumbangan?

Pigirah!!!macai dedak carrot bolehlah kau tipu..ada pemimpin pakatan yang jarang balik kawasan tiba-tiba balik buang tebiat..berlakun mesin rumput kt kubur..bodo!

Biawak hidup macam ni pun rakyat percaya..

1 comment:

Anonymous said...

Bukan mmg dari dr dulu mcm tu ke, pembangkang klu yg diaorg buat dianggap sedekah yg bn buat je rasuah..sama mcm kes beli banglo tu la dia buat xpe bn buat rasuah..kes mahkamah klu dia menang mahkamah adil klu dia kalah mahkamah xbebas ikut ckp umno la..sbb tu pembangkang malaysia kelas dia lbh rendah dr bawah kaki lembu lg..klu jd pemerintah klu dia bunuh org rogol orang ke semua blh je sbb diaorg buat semua betul..itulah keadilan dr sudut pandang pembangkang..

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA