networkedblogs

Bersahabat..

MALAYSIA AMAN TANPA DAP!!!

Friday, March 16, 2018

Ramai Pemimpin Pakatan Tidak Layak Bertanding #PRU14 Jika Ikut #ManifestoPH #HarapanPalsu


Pakatan pembangan dalam manifestonya menyatakan yang seseorang wakil rakyat itu dihadkan kepada 2 penggal...

Bagi kami ini janji maha munafik dari pemimpin-pemimpin pakatan yang rakus sokongan rakyat..

Korang rasa nak ke Kit Siang bersara?dia dari dulu sampai sekarang masih ahli politik..dulu pernah kata nak bersara masa sebelum PRU13..

Tapi sampai sekarang masih lagi menjadi ahli politik..

Mahathir?sekarang dia kata nak memerintah 2 penggal..mungkinlah kot..kalau menang dapat 1 tahun tu pun dh syukur sangat..

Guan Eng sudah 2 penggal jadi CM Penang..apakah mereka mahu bersara?


Mahathir dari dalam UMNO sampai dah masuk DAP..Kit Siang masih ahli DAP..perjuangan mereka langsung tak pernah tergugat..

Janji ini saja sudah nampak tembelang mereka..ini mahu janji macam-macam..lu orang lupaka?pemimpin Pakatan pernah kata MANIFESTO BUKAN JANJI..

Jangan jadi bodolah!!

1 comment:

Anonymous said...

Pantat mak kau

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA