networkedblogs

Bersahabat..

MALAYSIA AMAN TANPA DAP!!!

Sunday, March 18, 2018

Zaman @NajibRazak Lebih Demokrasi Berbanding Era Kuku Besi Mahathir...


Macai dedak pakatan seringkali katakan yang zaman kepimpinan DS Najib Razak seorang yang zalim..rakyat tiada hak dan kebebasan bersuara..

Kami disini hendak mengingatkan anda kembali..buat macai PPBM mungkin zaman itu anda masih lagi budak hingusan yang tak tahu apa-apa lagi..

Dahulu.kedai-kedai yang jual akhbar Harakah akan dikenakan tindakan..jika hendak jual pun secara senyap-senyap dan boleh dijual ketika ceramah-ceramah agama PAS...

Kakitangan kerajaan yang dilihat cenderung ke arah PAS dan pembangkang akan dipindahkan..paling tidak pun akan dikenakan tindakan tatatertib..tapi alasannya bukan kerana menyokong pembangkang..tetapi mereka akan dicari kesalahan dari segi kerja dan komitmen..jika tidak mengikut SOP akan dikenakan..dengan kata lain..kesalahan akan dicari sampai lubang cacing...

Tugas FRU ketika itu untuk menyembur rakyat yang berdemonstrasi dan menggunakan ISA jika seseorang itu merupakan ancaman..

Sekarang tugas FRU hanya menjaga stadium dan agak ringan sekarang ini..mereka tidak dikerah sebagaimana zaman Mahathir..

Itupun masih nak kata zaman Mahathir lebih baik..jika anda lihat sekadar menara berkembar petronas dan KL tower..itu silap kerana pencapaian DS Najib lebih hebat ketika ini..

Dari mercu tanda ke memudahan awam sehinggalah ke Sabah Sarawak..pembangunan lebih menyeluruh dan tersusun...

Ibaratnya jika menyokong pakatan..anda menyokong kepimpinan diktator Mahathir..anda mahu kembali ke zaman kuku besi???

1 comment:

Surwanto said...

Assalamu alaikum Nama saya Surwanto seorang TKW dari HONGKONG ,memohon maaf yang ada di room ini bila kata2 saya ada yang salah,namun tujuan saya di sini hanya ingin berbagi cerita kepada para rekan2 saya yang jadi tkw di negeri orang, hidup di negeri orang memang amatlah susah,gaji pas2an,makan'pun ala kadarnya,namun apa boleh buat demi mencukupi kebutuhan keluarga yg ada di kampung,mau tidak mau saya harus menjalani semua penderitaan itu,namun syukur alhamdulillah berkat kerja keras dan doa saya slama ini alhamdulilah di terkabulkan ,meskipun jalan ini di larang oleh agama tp mungkin inilah satu2nya jalan untuk merubah nasib hidup saya,secara kbetulan saya lihat di internet tentang seseorang yg bisa mengubah nasib Menjadi lebih baik dengan jalan pemasangan angka togel, dan juga bisa Melalui Dana ghoib ..... saya beranikn diri menempuh jalan itu dan ternyata apa yg di berikan oleh Abah MAHADANA betul-betul terbukti dan saya menang 344jt,saya sangat bersyukur atas rezeki yg sy daptkan itu,ini bukan hanya sekedar cerita tp ini kenyataan.Jadi bagi saudara2 saya yg masih jd tkw ataupun yg lagi dalam kesulitan jangan takut menghubungi beliau Di 0853-4288-2547/ +628-5342-882-547 krna sy sudah membuktikannya,wassalam

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA