networkedblogs

Bersahabat..

MALAYSIA AMAN TANPA DAP!!!

Thursday, April 26, 2018

PEMIMPIN PAKATAN KAKI TEMBERANG..CERAMAH DI FELDA HAMBAR & TIADA SAMBUTAN!!!


Pagi-pagi lagi dah buat aku tergelak!!siang malam pagi petang pakatan cakap orang FELDA dah tak menyokong BN..

Mereka jaja cerita FELDA nak bankrup..setiap kali PRU saja semua cerita FELDA bankrup dimainkan..macam FELDA tu kedai roti atuk dia nak bankrup..

Kedai roti tu lainlah..dia boleh bankrup..tengoklah siapa punya..dalam kerajaan pun banyak syarikat bankrup masa zamannya terpaksalah kerajaan jadi pak sanggup nak bailout..

Ni gambar berlaku di kawasan FELDA..gambar ni tidak didedahkan di mana media dan macai pakatan..

Kalau ikut mereka ni gambar hanya propa UMNO..majlis belum mula..

Apapun FELDA tetap menolak pakatan pembangkang sampai bila-bila!!tahniah!!!

2 comments:

Anonymous said...

m

Anonymous said...

benak je yang pcaya cakap pembangkang walaupun datang menjual diri 5 tahun sekali

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA